MS Windows
briani 27239
codex i wmp
Fra : Per H

Dato : 20-10-02 10:06

Jeg får ofte en codex fejl når jeg skal afspille en avi/ mpg fil i
windows media player. så der afspilles en lydfil istedet for den
rigtige avi.

Hvordan opdatrerer med Wmp?

kører med winxp dk.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Klitgaard

Dato : 20-10-02 10:33

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg får ofte en codex fejl når jeg skal afspille en avi/ mpg fil i
> windows media player. så der afspilles en lydfil istedet for den
> rigtige avi.

Installer Nimo Codec Pack.

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Per H

Dato : 20-10-02 11:40

On Sun, 20 Oct 2002 11:33:15 +0200, "Klitgaard"
<mrsmooth@FJERNDETTEprivat.dk> skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Installer Nimo Codec Pack.

tak. det hjalp.

troede jeg havde den instaleret.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Svend Emil

Dato : 20-10-02 11:43

> tak. det hjalp.
>
> troede jeg havde den instaleret.

Hvor fandt du den ????

Jeg kan ikke hente den !!!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Per H

Dato : 20-10-02 13:29

On Sun, 20 Oct 2002 12:43:09 +0200, "Svend Emil"
<svendemil@hotmail.com> skrev:

tror det var den.

http://www.dbpoweramp.com/codecs/dBpowerAMP-codec-ogg.exe

Vh Per