Prince billetter til Aalborg
Fra : Peter Theglev

Dato : 20-10-02 09:53

Skulle der være nogen interesserede, så er der en "koncertrejsearrangør",
der stadig har billetter til overs.

Nej - det er ikke mig; jeg har blot købt hos dem før, og de har som regel
ALTID billetter tilbage til "udsolgte" shows. (Bl.a. U2, Jean Michel Jarre
og nu - Prince)

Peter

Fra : Peter G

Dato : 20-10-02 10:47

Peter Theglev <peter.theglev@tiscali.dk> wrote:

> Skulle der være nogen interesserede,
....SNIP...

Hvor yderst betænksomt af denne uselviske, hensynsfulde og næstekærlige
person. Men annoncer hører nu engang til i dk.marked.privat.musik.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så:

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-10-02 14:15

Peter Theglev wrote:
> Skulle der være nogen interesserede, så er der en
> "koncertrejsearrangør", der stadig har billetter til overs.

Hvis det er så fantastisk, hvorfor skriver du så ikke navnet på
"arrangøren" ?

Kim Jensen
newscaster.dk - nyheder i din TaskBar eller via email

Fra : zcully

Dato : 20-10-02 21:21

"Kim Jensen" <kim@litewerx.dk> wrote in message

> [...]
> Med venlig hilsen
> Kim Jensen
> newscaster.dk - nyheder i din TaskBar eller via email

Hej Kim

Jeg vil gætte på at det er www.karkon.dk

/Zcully

Fra : N/A