"Enough" is enough already...
Fra : Anders Hyltoft

Dato : 20-10-02 07:57

Jeg så lige Jeniffer Lopez's nye film "Enough" igår...

Det havde jeg ikke behøvet.

Hvis man kombinerer "Ikke uden min datter" og "I seng med fjenden" så har du faktisk essensen af denne overflødige film.

På intet tidspunkt kommer man ind under huden på personerne i filmen. De spiller alle overfladisk og uden dybde. Dog
skal det retfærdigvis siges at Billy Campbells rolle som den voldelige ægtemand ikke lader meget spillerum være tilovers
for skuespilleren. Han er bare voldelig og utro, sådan er det.

Det ovenstående er heller ikke engang en spoiler, idet der kun bruges ti minutter på at fortælle hvordan de to mødes
bliver gift, får børn hvorefter hun får bank og så kører filmen derudaf.

Synd og skam er det at Juliette Lewis kun har en ubetydelig bi-rolle. Hun er ellers en skuespillerinde som rummer meget
mere end denne film byder på.

Hvis I er på udkig efter lidt tankeløs underholdning hvor man harmes over en uskyldig kvinde der får bank, så bare se
filmen. Ellers styr udenom.

Anders Hyltoft

Fra : Kim Grandjean

Dato : 20-10-02 13:25

"Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> wrote

> Jeg så lige Jeniffer Lopez's nye film "Enough" igår...
Jeg så den dagen før..

> Det havde jeg ikke behøvet.
Det havde jeg absolut heller ikke...

Vil blot i det hele tilslutte mig din meget præcise vurdering af filmen, og så
tilføje, at det ikke hjalp med slutningen, hvor hun blev forvandlet til en
dødbringende Terminator på rekordtid.

Det værste er næsten, at jeg egentlig godt vidste at det ville blive en flad
oplevelse, men valgte at se filmen alligevel.

Venligst
Kim

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 20-10-02 13:45

"Kim Grandjean" <coolion@mailme.dk> wrote in message news:3db2a080$0$28797$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> tilføje, at det ikke hjalp med slutningen, hvor hun blev forvandlet til en

Hvad mener du? En måned er da rigeligt til at blive en ægte "American Ninja killer"
Hun trænede jo også meget intenst...?

> Det værste er næsten, at jeg egentlig godt vidste at det ville blive en flad
> oplevelse, men valgte at se filmen alligevel.

Jep, jeg vidste det nok også godt lidt på forhånd, men jeg syntes stort set jeg havde set de andre film som var nye på
hylderne lige for tiden...

MVH Anders

Fra : Kim Grandjean

Dato : 22-10-02 11:24

"Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> wrote

> Hvad mener du? En måned er da rigeligt til at blive en ægte "American Ninja
killer"
> Hun trænede jo også meget intenst...?

Og blev ekspert i elektriske installationer, metalsøgere, telefonforbindelser,
låsesmed m.v.
Tænk på al den tid Jet Li har spildt på sin kamptræning, når han kunne have
klaret det på en måned.
Da hendes mentor gjorde meget ud af at modstanderen ville sparke hende når hun
lå ned, kunne man ikke undlade at tænke "Gad vide om ikke hun kommer i lige
præcis den situation om 20 minutter".

> Jep, jeg vidste det nok også godt lidt på forhånd, men jeg syntes stort set
jeg havde set de andre film som var nye på
> hylderne lige for tiden...

Præcis min situation (nu er det vist også de samme type hylder vi henter dem ned
fra), og efter Jason X var der VIRKELIG ikke andet jeg ikke havde set.

Venligst
Kim

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-10-02 02:27

"Kim Grandjean" <coolion@mailme.dk> skrev:

>"Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> wrote

Nu så jeg heldigvis filmen, før jeg læste denne tråd, for I kommer
godt nok med nogle grove spoilere.

Jeg synes bestemt ikke, det er noget mesterværk, men jeg følte mig da
glimrende underholdt. Og Lopez er jo altid pæn at se på.

Det var også befriende rart at se dengsedrengen Campbell ("Rocketeer")
spille dumt svin, selv om han kun i glimt kom op på siden af Patridk
Bergin. Hvad har du dog mod "I seng med fjenden", Anders? Og du kan
heller ikke lide "Ikke uden min datter"? Hm... den må jeg se at få
set.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm