MS Windows
briani 27239
Langsom opstart - win2k
Fra : Brian R

Dato : 20-10-02 07:32

Jeg køre win2k på min p4 2.0GHz....

Jeg har læst næsten ALLE indlæg omkring andres problem med langsom opstart,
men ingen svar hjalp på mit problem.

Jeg har 6 HD'er en HD-skuffe samt en CD-brænder.
Dvs. at alle mine ide controllere er i brug.
Jeg har lige lavet en clean install.
Jeg får ikke tilgivet ip fra en DHTP server, men har sat en fast ip.

Jeg mener at den er hurtigere til at starte op når jeg fjerne min brænder
..... men er ikke helt sikker.
(Det er 2 sek eller der omkring)

Den loader halvt ind ved opstartlogoet hvorefter den den bare står....først
efetr ca. 1 min kommer der lys i min mus og den loader resten fint ind!

Håber der er nogen der har et svar....

Med venlig hilsen
Brian Rosenkrantz

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 20-10-02 14:02

"Brian R" <lalleglade@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
står....først
> efetr ca. 1 min kommer der lys i min mus og den loader resten fint ind!

Så vil jeg skyde på at det har noget med netværk at gøre - har du prøvet at
slå dit netværkskort fra (Kontrolpanel | System | Enhedsindstillinger) og se
om det gør noget forskel?

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Brian R

Dato : 21-10-02 13:50

"Stig Meyer Jensen" wrote in message

> [...]
at
> slå dit netværkskort fra (Kontrolpanel | System | Enhedsindstillinger) og

Det har jeg godt nok ik prøvet... tror lige jeg giver det en chance før jeg
smider alle mine HD'er ned til eftersyn :)

Fra : Brian R

Dato : 22-10-02 05:19

"Brian R" wrote in message ...

> Det har jeg godt nok ik prøvet... tror lige jeg giver det en chance før
jeg
> smider alle mine HD'er ned til eftersyn :)

Hmm... er der flere ting jeg kan prøve før det store eftersyn ???