MS Windows
briani 27239
Macromedia Flash Player
Fra : Willy

Dato : 20-10-02 05:44

Macromedia Flash Player
Er det slet ikke muligt af få denne på en fil , jeg skal bruge den på en
com. hvor der ikke er Internet på, hvis der er en der har den, må man
meget gerne sende den til mig .

--
Willy.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-10-02 13:53

Følger med både IE og Netscape.

Fra : Willy

Dato : 20-10-02 15:32

det jeg spurgte om er ikke det du svare på , er der andre der ved noget,
eller har den,

Fra : Leony

Dato : 21-10-02 12:24

"Willy" <dus@bluemail.dk> skrev i en meddelelse

> Macromedia Flash Player
> Er det slet ikke muligt af få denne på en fil , jeg skal bruge den på en
> com. hvor der ikke er Internet på, hvis der er en der har den, må man
> meget gerne sende den til mig .

Kan du bruge denne:
http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=Shock
waveFlash