Vindues-rammer med hønsenet - Tip, mest ti~
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 20-10-02 01:47

Halløjsa der...

Nu jeg lige er igang på keyboardet her, så kan jeg jo lige dele en
ting mere.

Hvis du bor i NV området (eller ikke, men synes det er ok at tage en
tur til NV), så ligger der en glarmester på Frederikssundsvej der
gerne laver rammer til vinduer.

Hende jeg snakkede med, mente at alt inkl. ville sådan en komme til at
ligge på 300 kr. Det er med plastic-beklædt hønsenet, så misserne ikke
skærer eller skraber næserne når de prøver at stikke hovedet igennem.

Det eneste de skal bruge er de nøjagtige mål på vinduet.

Den ligger, når man er på vej ud af byen, lige efter krydset mellem
Glasvej og Frederikssundsvej, på højre hånd. Butikken er ikke så stor,
men det er den eneste glarmester der ligger der, så det sku' ikke være
så svært at finde den

Har du problemer med frisk luft... så kan du jo smutte en tur der
forbi (Det skal jeg sgu', så snart jeg får mig et arbejde ).

Jacob

Fra : goofy

Dato : 20-10-02 08:45

Hej Jacob
> Hende jeg snakkede med, mente at alt inkl. ville sådan en komme til at
> ligge på 300 kr. Det er med plastic-beklædt hønsenet, så misserne ikke
> skærer eller skraber næserne når de prøver at stikke hovedet igennem.
Det lyder da udemærket, men vi har i Silvan købt noget fluenet, kr.
115,oo med velkolukning, det holder vores katte inde
Steen

Fra : Kirstine

Dato : 20-10-02 09:24

In article <h0v3russcpnlafmubgkr5amsmujjtum763@4ax.com>, dont@think.so
says...

> Hvis du bor i NV området (eller ikke, men synes det er ok at tage en
> tur til NV), så ligger der en glarmester på Frederikssundsvej der
> gerne laver rammer til vinduer.

Tak for tippet Vi har ellers en hjemmebygget kattesikring - men vi
vil gerne have sikring på flere vinduer, og kæresten er ikke så frisk på
at bygge flere selv *G* Så selvom jeg bor i Kbh N, vil da nok benytte mi
af dit tip
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*