Side-effekter af at skrive her i gruppen..~
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 20-10-02 01:43

Hej igen,

jeg kom iøvrigt lige i tanke om en sjov lille ting jeg aldrig fik
fortalt. For noget tid siden var jeg nede i Poppi og sku' ha' en masse
ting.

Der står man så med alt sit habengut, og så er der sgu' lige pludselig
en der spørger: "Ja undskyld jeg lige spørger, men er du ham med
Scottie og Djamal ?".

Nåh, men det er en der læser her i gruppen, men vist ikke skriver så
meget. Kan ikke huske hvad hun hed nu. Men det er da møg-hyggeligt
sådan at vi katte-ejere lige kan sige hej til hinanden ind imellem på
gaden

Så, hvem sagde at online-aktiviteter er socialt hæmmende ?

Jacob

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-10-02 11:01

Jacob Saaby Nielsen <dont@think.so> skrev i en
> [...]
> gaden
>
> Så, hvem sagde at online-aktiviteter er socialt hæmmende ?

Hej Jacob

Ja, det var såmænd mig, der var nysgerrig. Og vi fik da en hyggelig lille
snak om vores kære dyr.
Synes også det er rart, at veksle et par ord med andre, der også er bare en
lille smule katte-tossede!!! **GG**

Vi ses måske i Poppi en anden dag!

mvh Eva

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 20-10-02 17:48

On Sun, 20 Oct 2002 12:00:50 +0200, "Eva Schmidt"
<safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote:

>Vi ses måske i Poppi en anden dag!

Det gør vi garanteret

Jacob

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-10-02 15:42

Socialt hæmmende??? Jeg har sg'u fået mange bekendte og venner af at skrive
i div. kattegrupper.

Hvordan, kommer du til Camilla og NP på lørdag???????? *kraftig opfordring*
du behøver ikke tage hjemmebagt med, hihi, bare en masse billeder af
udyrene.

Du bliver ikke ene hane i kurven, der kommer vist 2-3 mere

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Niels Peter

Dato : 20-10-02 15:44

(...)
> [...]
> udyrene.
>
> Du bliver ikke ene hane i kurven, der kommer vist 2-3 mere

Der er sågar en enkelt fastboende

Niels Peter

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 20-10-02 17:50

On Sun, 20 Oct 2002 16:41:30 +0200, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrote:

>Hvordan, kommer du til Camilla og NP på lørdag???????? *kraftig opfordring*

Det er jeg ked af, men jeg kan altså ikke lørdag... Hvor bor de
iøvrigt henne ?

>du behøver ikke tage hjemmebagt med, hihi, bare en masse billeder af
>udyrene.

Så ville det i så fald blive på cd-rom, da alle jeg tager er digitale

Jacob

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-10-02 19:23

> Det er jeg ked af, men jeg kan altså ikke lørdag... Hvor bor de
> iøvrigt henne ?

Det er vi da oprigtigt kede af Vi bor i øvrigt i Kokkedal

> Så ville det i så fald blive på cd-rom, da alle jeg tager er digitale

Det skulle vi såmænd nok også kunne finde ud af

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : N/A