Rel date for 6610 ??
Fra : Morten Juel

Dato : 19-10-02 23:35

Er der en der ved hvornår den kommer i butikkerne, jeg skal ud og købe ny
phon, og ville gerne se den før jeg bestemmer mig, men kan sq snart ikke
vente længere ;o(

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-10-02 07:33

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> wrote:

>Er der en der ved hvornår den kommer i butikkerne, jeg skal ud og købe ny
>phon, og ville gerne se den før jeg bestemmer mig, men kan sq snart ikke
>vente længere ;o(

Det eneste, jeg har hørt, er 14 efter 7210. Om det holder, kan man
aldrig vide.

Peter

Fra : Christian Larsen

Dato : 20-10-02 16:11

> ok hvornår kom den eller er den heller ikke kommet ??
Den (7210) kom i tirsdags. Og de 14 dage, er det samme jeg har hørt, så den
er nok i lige på trapperne. måske endda sidst den kommende uge.

m.v.h.
Chris.

Fra : Morten Juel

Dato : 20-10-02 18:53

> Den (7210) kom i tirsdags. Og de 14 dage, er det samme jeg har hørt, så
den
> er nok i lige på trapperne. måske endda sidst den kommende uge.
tak ) og jubii )

Fra : Gaarde

Dato : 21-10-02 11:15

Jeg var i en TDC butik i lørdags, og de sagde at 6610 først kommer i 2003 -
om det er korrekt ved jeg ikke.
Jeg går også og venter, ¨å jeg håber ikke de har ret.

Vvh
Mogens

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-10-02 14:28

"Gaarde" <mgaarde@grundfos.com> wrote:

>Jeg var i en TDC butik i lørdags, og de sagde at 6610 først kommer i 2003 -
>om det er korrekt ved jeg ikke.
>Jeg går også og venter, ¨å jeg håber ikke de har ret.

Tele Vanløse siger sidst på året nu.

Peter

Fra : Lars Brink

Dato : 21-10-02 12:42

Nogen der kender en ca. pris?

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.