Fram rate og refresh rate
Fra : Herbert

Dato : 19-10-02 22:33

Hejsa

findes der nogel programmer der kan tjekke subj. i Spil ?

På forhånd tak
Erik

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-10-02 07:32

Hej

Herbert wrote:
> findes der nogel programmer der kan tjekke subj. i Spil ?

Ja, Fraps kan i de fleste tilfælde.

http://www.fraps.com/download.htm

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-10-02 09:42

In article <aosj1v$2ppu$1@news.cybercity.dk>, Herbert wrote:
> Hejsa
>
> findes der nogel programmer der kan tjekke subj. i Spil ?

Refresh rate kan du normalt checke på din skærm.
Du kan sætte default værdierne med DXDiag for directX spil
så vidt jeg husker. 67Hz sokker.

Fra : PA

Dato : 20-10-02 17:31

meddelelse news:slrnar4r2p.43e.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

> Refresh rate kan du normalt checke på din skærm.
> Du kan sætte default værdierne med DXDiag for directX spil
> så vidt jeg husker. 67Hz sokker.

Ellers er det rimeligt nemt selv at sætte refreshen i spil.
Først finder man ud af hvilken opløsning og bit (16/32bit)
man vil køre spillet i. Nøjagtig samme opløsning og bit, sætter
man sin desktop til - og her skal man huske at ændre refreshraten
på skærmen. Man klikker OK til de nye settings og går tilbage
til den oprindelige desktop standard man nu har. Og nu kan
spillet huske refreshraten. Jeg gør det selv hver gang jeg
installere et nyt spil - og det virker.
--
PA