Helmig synger Dylan
Fra : Claus Grønkjær

Dato : 19-10-02 22:40

Hej
Jeg mener, at der for nogle år siden udkom en cd, med danske kunstnere, der
sang Bob Dylan numre. Sang Thomas Helmig ikke etn af disse numre, og i så
fald hvilket ??
Venligst
Claus Grønkjær.

Fra : Martin Juhl Mikkelse~

Dato : 20-10-02 09:01

lige umiddelbart mener jeg at han sang "Stuck inside of mobile with the
memphis blues again...."

- men jeg er ikke sikker...

vh
Martin

Claus Grønkjær <clauslone@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3db1d0cc$0$11457$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Mogens L

Dato : 20-10-02 13:39

> lige umiddelbart mener jeg at han sang "Stuck inside of mobile with the
> memphis blues again...."
>
> - men jeg er ikke sikker...
>
> vh
> Martin

Jo, den synger han i hvertfald. Jeg mener bare han har fået den lidt galt i
halsen og synger "a mobile", men så er jeg til gengæld heller ikke helt
sikker.

mvh

Mogens