nr 2 pc på Inet
Fra : Allig8or125

Dato : 19-10-02 22:13

Hejsa,jeg har et lille netværk med en bærbar med XP home og min desktop med
XP Pro.
Netværket virker fint,men Jeg er ikke sikker på indstillingerne på den
bærbare,
så den også kan komme på internet,Jeg har delt internet-forbindelsen i
kontrolpanel/netværk-forbindelser(ics)............
Men den bærbare,
hvilke indstillinger for forbindelse.???
VH

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 19-10-02 22:56

Jeg forstår desværre ikke hvad det er du spørger om - men det virker jo
tilsyneladende som det skal eller hvad ?

Fra : Snotson2001

Dato : 20-10-02 03:45

"Allig8or125" skrev d. 19-10-02 22:13 dette indlæg :
> [...]
> but it's more important to be nice.............
>

> På På med at benytte Windows deling af Internetforbindelse, den kan
gøre det mulitg for andre brugere at tage total kontrol over din
computer - benyt en firewall og luk de porte som delingen bruger.
Men hvad mener Du med at de ikke er rigtig indstillet?

http://www.kandu.dk/

Fra : Noller

Dato : 20-10-02 08:15

På den bærbare skal du bare køre internet via LAN

Fra : Allig8or125

Dato : 20-10-02 14:07

Takker for svar,Jeg havde fået givet Norton Firewall,en helt forkert
IP-adresse under Trusted IP's, så nu kører det...............