Billeder fra badeværelsehygge.
Fra : AEK

Dato : 19-10-02 21:59

Hejsa !

For de, der har lyst til at se hygge fra vores badeværelse, kan kigge med
her :

http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=95

/ Anya

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Bente Jepsen

Dato : 19-10-02 22:32

> http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=95
>
> / Anya

Hej Anya.

Jeg kan altså ikke få linket til at virke, kommer kun til msn.com

Venlig hilsen
Bente

Fra : AEK

Dato : 19-10-02 22:57

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3db1cf4c$0$1015$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Hej Anya.
>
> Jeg kan altså ikke få linket til at virke, kommer kun til msn.com

Så skulle det gerne virke !!!

/Anya

Fra : Bente Jepsen

Dato : 19-10-02 23:06

Fint, så virker det.
Det minder mig om mine måtter, ind imellem.

Når døren står åben og de rigtig kan få fart på, ja så får måtten
heller ikke for lidt, og ligger somme tider i den anden ende af
badeværelset

Mange glidehilsner
Bente

Fra : AEK

Dato : 20-10-02 11:23

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3db1d740$0$798$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> [...]

> Når døren står åben og de rigtig kan få fart på, ja så får måtten
> heller ikke for lidt, og ligger somme tider i den anden ende af

Yeps, de måtter er et hit.
Mine rødder kan godt lide, at en af dem ligger sig uden tæppet - så " dræber
" de andre .....*G*

Også glidehilsner herfra

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 20-10-02 00:42

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> "Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
> meddelelse news:3db1cf4c$0$1015$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Så skulle det gerne virke !!!
>
> /Anya

Heh ja det er lige nøjagtig DERFOR vi ikke længere har måtter på
badeværelser *G*

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-10-02 07:57

De er bare gode, det ser ud til at dine små kludetæpper
heller aldrig ligger hvor de hører til, også her er der
lang tids underholdning i dem

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 20-10-02 11:27

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aotk3v$kon$1@sunsite.dk...

> De er bare gode,

Takker

> det ser ud til at dine små kludetæpper
> heller aldrig ligger hvor de hører til, også her er der
> lang tids underholdning i dem

Vores badeværelsemåtte ligger sjældent på sin plads.
Den i køkkenet får dog lov at ligge.
Det er et hit at gemme sig uden den i badevær. - med det resultat, at man
IKKE bare kan træde på den .

Specielt Tilde er glad for måtten. Hun kan bruge LANG tid på at slås med
den.

/ Anya.