Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt Digital camera
Fra : Henrik

Dato : 19-10-02 21:26

Jeg skal have investeret i et nyt digital camera. (det gamle, et HP618, røg
på gulvet og linsen er defekt)

Nu er jeg en del i tvivl hvad jeg skal købe !

Jeg vil gerne kunne bruge mine nuværende CF kort i det nye camera.
Cameraet skal være betydeligt bedre end det gamle med hensyn til hastighed
og lysforhold.

Jeg har set lidt på Canon S30 og S40, samt G2 men kan ikke helt finde ud af
hvilket som er "bedst til prisen"
Prisen skulle gerne holdes mellem 4000 - 6000 Kr.

Evt. forslag på andre mærker er også velkomne

Hilsen Henrik

Fra : Jens Olsen

Dato : 20-10-02 11:02

On Sat, 19 Oct 2002 22:26:27 +0200, "Henrik" <henrikre@movefrickes.dk>
wrote:

> [...]
>hvilket som er "bedst til prisen"
>Prisen skulle gerne holdes mellem 4000 - 6000 Kr.
>
>Evt. forslag på andre mærker er også velkomne

S-modellerne er vist en mere lommevenlig udgave af G-modellerne, men
kan næsten det samme.

Jens

Fra : Stig Thomsen

Dato : 20-10-02 11:28

Et Pentax Optio 430 RS har for mit vedkommende været en god investering og
kan varmt anbefales .
Se evt. på :
http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?cameras=pentax_optio430rs&m
ethod=sidebyside