Vinderen af Norsk Melodi Grand Prix???
Fra : Andrew

Dato : 26-02-01 16:59

HEJ

Er der nogle som har hørt vinderen af det Norske Melodi Grand Prix, som blev
afholdt i lørdags???

i så faldt, hvordan var vindersangen?!?!

Har nogle hørt vindersange fra andre lande?

Anders

--
- - -

Fra : Claus S

Dato : 26-02-01 18:43

> Har nogle hørt vindersange fra andre lande?
>
> Anders

Jeg hørte den svenske for et par dage siden. Jeg kan huske der var gang i
den, og at den var skidegod i mine ører. Top 5 hit!

mvh Claus

Fra : Uffe Holst

Dato : 26-02-01 23:07

In an article of 26 Feb 2001 Andrew wrote:

> Har nogle hørt vindersange fra andre lande?

Vindersangen fra Malta er væsentlig bedre end den danske.

Mht. den danske, så hørte jeg den i radioen i dag. Skal jeg være helt
ærlig, så er det da en omgang af total ligegyldigt, intetsigende musik
som man sjældent støder på værre af. Rådhusklokkerne er sgu bedre.

--
Uffe Holst

Fra : Hanzen

Dato : 01-03-01 10:14

"Andrew" <gylp@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afholdt i lørdags???
>
> i så faldt, hvordan var vindersangen?!?!
>
> Har nogle hørt vindersange fra andre lande?

Jeg har hørt den svenske.
Den er meget bedre end den danske.
Lugter dog langt væk af ABBA - desværre.

hilzen
Hanzen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-03-01 11:35

"Hanzen"
> Jeg har hørt den svenske.
> Den er meget bedre end den danske.
> Lugter dog langt væk af ABBA - desværre.

Igen!? Det gjorde den jo også for to år siden. Nå, hvad, så vinder de
nok igen.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Hanzen

Dato : 01-03-01 15:01

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en meddelelse

> "Hanzen"
>
> Igen!? Det gjorde den jo også for to år siden. Nå, hvad, så vinder de
> nok igen.

Det er da meget normalt at svensk musik minder alt for meget om ABBA.
Og det er meget sandsynligt at den vinder.
Sagt uden at have hørt andet end Cypern, Sverige og (bvadr) Danmark.

hilzen
Hanzen

Fra : Flemming

Dato : 01-03-01 15:35

On Thu, 1 Mar 2001 15:00:41 +0100 "Hanzen" <Hanzen@mychatmail.com>
wrote in dk.kultur.musik:

> Sagt uden at have hørt andet end Cypern, Sverige og (bvadr) Danmark.

Efter min mening så er den danske sang nu noget bedre end både den fra
Sverig og Norge. Den Svenske er måske nok lidt henad ABBA, men pigerne der
synger den har nu ikke verdens bedste stemmer, så jeg ville blive meget
overasket hvis den skulle gå hen og vinde.

Ham der synger den Norske sang har en kanon stemme, men hvor er sangen dog
kedelig find det mest kedelige nummer med Michael Bolton eller Stig
Rossen og gør det ca. 10 000 gange mere kedligt så passer det meget godt
med kedeligheds graden af det nummer.

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Hanne

Dato : 01-03-01 16:13

Flemming <culture@post3.tele.dk> skrev i en

> Efter min mening så er den danske sang nu noget bedre end både den fra
> Sverig og Norge.

Det siger da lidt om det. Den danske som skulle have vundet er stadig
efter min mening Anne Murillo - nr. 8. Så havde vi haft en chance.

> [...]
Stig
> Rossen og gør det ca. 10 000 gange mere kedligt så passer det meget

Nå ja, jeg kan altså godt lide Michael Bolton. Specielt for 8-10 år
siden hørte jeg det meget.

Hanne

Fra : Flemming

Dato : 01-03-01 17:24

On Thu, 01 Mar 2001 15:12:50 GMT "Hanne" <diva1@ofir.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Det siger da lidt om det. Den danske som skulle have vundet er stadig
> efter min mening Anne Murillo - nr. 8. Så havde vi haft en chance.

Jeg syntes helt klart også at Anne Murillo skulle have vundet, det var
klart den bedste sang Men jeg syntes også at R&K's sang er ok.

> Nå ja, jeg kan altså godt lide Michael Bolton. Specielt for 8-10 år
> siden hørte jeg det meget.

Han har da også lavet nogel ok sange fx. How am I supposed to live without
you, sitting on the dock of the bay og mere. Den Norske sang er bare ikke
så catzy som dem, men minder mere om de kedeligste af hans sange (er bare
de her 10 000 gange mere kedelig.