Hitman2. Hvordan scroller man imellem det ~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-10-02 17:49

Hitman2. Hvordan scroller man imellem det man vil picke up?

Og er det ikke muligt at scrolle imellem sine våben? Skal man ind i menuen
eller bruge genvejstasterne for at skifte?

Mvh Thomas

Fra : pizzaman

Dato : 19-10-02 22:12

det står vist i manualen.

Fra : Steffen

Dato : 19-10-02 22:48

Hvis du har en rulleknap på musen kan du bruge den imens du holder "use"
knappen i bund

--

Sincerly / Mvh. Steffen Y.

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"
- Homer Simpson.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-10-02 23:11

"Steffen" <Airbus@REMOVEofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du har en rulleknap på musen kan du bruge den imens du holder "use"
> knappen i bund

Ja tak. Fandt lige ud af det selv.
Men det er ærgeligt at man ikke kan scrolle våben ligesom man kan i alle
andre spil.

Mvh Thomas

Fra : DWM

Dato : 19-10-02 23:19

"Steffen" <Airbus@REMOVEofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du har en rulleknap på musen kan du bruge den imens du holder "use"
> knappen i bund

Med mindre at man har en logitec mus til PS/2 porten.

/Kenneth Iversen

Fra : S@ndman

Dato : 21-10-02 18:55

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> "Steffen" <Airbus@REMOVEofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Med mindre at man har en logitec mus til PS/2 porten.
>
> /Kenneth Iversen

Har netop fået Hitman ind med posten.....

Men hvorfor kan jeg ingengang gå ind og konfigurere tasteturet......men
scroller bare til det nederste hver gang....

Skal jeg sætte den i USB-porten...??

S@ndman

Fra : David

Dato : 22-10-02 09:15

Lyder som en mouse indstilling. Gå måske ind i egenskaberne/indstillingerne
for mus'en i windows og stil scrollwheel/hjulet til kun én linie ad gangen.
PS: I det hele taget tror jeg ihvertfald at hitman2 menuen ikke kan bruges
uden en wheel på musen. Desuden tror jeg at man skal kunne have mulighed for
at trykke det wheel ned også samt have god mousesoftware.
-
David