MS Windows
briani 27239
Program til backup af Microsoft outlook..
Fra : 2Foxy

Dato : 19-10-02 17:16

jeg ved der findes et program til at kopiere alle ens brve fra indbakke....
og kontaktpersoner og det hele

hvad hedder programmet og hvor kan jeg hente det

Fra : Morten C

Dato : 19-10-02 18:57

"2Foxy" <foxy@fake.com> wrote in message
> jeg ved der findes et program til at kopiere alle ens brve fra
indbakke....
> og kontaktpersoner og det hele
>
> hvad hedder programmet og hvor kan jeg hente det

Det er ganske simpelt, for du har det allerede.
Det hedder Outlook, og du finder funktionen i File -> Import & Export....

//MortenC

Fra : Henning

Dato : 19-10-02 21:59

On Sat, 19 Oct 2002 18:15:33 +0200, "2Foxy" <foxy@fake.com> wrote:

>jeg ved der findes et program til at kopiere alle ens brve fra indbakke....
>og kontaktpersoner og det hele
>
>hvad hedder programmet og hvor kan jeg hente det

www.ajsystems.com - back up til alle mulige mailprogrammer.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : complex@pc.dk

Dato : 20-10-02 06:43

Det er nemmere end så

alle informationer ind ud kontakt etc ligger i een file
outlook.pst
Kopier den og alt er med

PS vi taler her om outlook ikke outlook expres !!!!!!!!!

Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf: 48188551 Fax: 48188551 Hotline:40188551 alle dage 7oo-22oo
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.

Fra : Anker Rasmussen

Dato : 20-10-02 21:48

On Sat, 19 Oct 2002 18:15:33 +0200, 2Foxy wrote:

> jeg ved der findes et program til at kopiere alle ens brve fra indbakke....
> og kontaktpersoner og det hele
>
> hvad hedder programmet og hvor kan jeg hente det
Det hedder pfbackup.exe, du kan finde det hos Microsoft, kan ikke lige
huske hvor, hvis du ikke finder det vil jeg gerne sende det til dig, det
fylder 175 kb.
Anker Rasmussen
Hanehøj

Fra : Henrik Johansen

Dato : 22-10-02 12:32

Man kan også kopiere postfilen fra outlook over på et andet drev / CDR.
den hedder normalt outlook.pst (søg evt. efter *.pst i stifinder)

Når du skal kopiere tilbage, skal du bare erstatte den "nye".

virker hver gang

HJ