Tim Christensen seriemusik?
Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-10-02 15:23

Hejsan..

Til den nye serie "Nikolaj og Julie" der vises på DR1 spiller de en sang af
Tim Christensen (lyder det ihvertfald som). Er der nogen der ved hvad den
hedder og hvor den kan købes?

takker..

Mikael

Fra : Troels

Dato : 19-10-02 15:50

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> Tim Christensen (lyder det ihvertfald som). Er der nogen der ved hvad den

http://www.dr.dk/nikolajogjulie/index.asp?link=soundtrack

Tim Christensen: Right Next To The Right One

/Troels

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-10-02 18:02

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message

> [...]
> af
>
> http://www.dr.dk/nikolajogjulie/index.asp?link=soundtrack
>
> Tim Christensen: Right Next To The Right One

Tusind tak.. Fandt ellers information om den på Tim's egen hjemmeside....

Mikael

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 19-10-02 17:56

Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3db16acd$0$34809$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
af
> Tim Christensen (lyder det ihvertfald som). Er der nogen der ved hvad den

Sangen hedder Right Next To The Right One og er ganske rigtigt med Tim
Christensen. Jeg ved dog ikke, hvordan du får fat på den, men mon ikke der
bliver udgivet en cd fra serien?

Mvh Mikkel

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-10-02 18:18

"Mikkel Knudsen" <MS_Knudsen@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> >

> Sangen hedder Right Next To The Right One og er ganske rigtigt med Tim
> Christensen. Jeg ved dog ikke, hvordan du får fat på den, men mon ikke der

Sidder lige pt og hører nummeret i fuld version - dog kun via hjemmesiden.
Men det er altså et for fedt nummer... Håber da at det bliver smækket på en
Serie-CD eller på hans nye album..:)

Mikael