MS Windows
briani 27239
XP med SP1
Fra : sls

Dato : 19-10-02 14:40

Hej NG!!!

Er der nogen af jer der har prøvet at lave en CD med XP Dk Pro med service
pakken installeret?? Jeg har fulgt vejlledningen på
http://www.etplanet.com/downloads/guide/nero.html , men når jeg så vi
installere XP på en tom HD, mangler der et par filer under installationen?
Bl.a. Cyclad-z.inf og Cylad-y.inf + flere filer..
Jeg skulle fået alle skjulte filer med, hvis der er nogen..

Mvh sls

Fra : Torben

Dato : 19-10-02 15:48

sls <slsFJERN@sol.dk> scribbled:

> [...]
> Bl.a. Cyclad-z.inf og Cylad-y.inf + flere filer..
> Jeg skulle fået alle skjulte filer med, hvis der er nogen..

De 2 filer du nævner der, er ikke på min installations CD med win xp pro dk
corp. er du sikker på det ikke er nogen driverfiler til noget hw du har
installeret. Prøv at tage alle kort ud undtagen grafik når du indtallerer og
så sæt dem i et efter et når du har fået det op at køre.

Torben

Fra : sls

Dato : 19-10-02 17:44

> De 2 filer du nævner der, er ikke på min installations CD med win xp pro
dk
På min org. CD er der en fil der hedder Cyclad-z.in_ men ikke Cyclad-z.inf.
Den virker fint, hvis jeg ikke har lavet SP1 trikket.

> Prøv at tage alle kort ud undtagen grafik når du indtallerer og
> så sæt dem i et efter et når du har fået det op at køre.

Jeg har prøvet på flere forskellige computere, så jeg er sikker på at det
ikke er et hardware problem...

Mvh sls

Fra : Henning

Dato : 19-10-02 17:52

On Sat, 19 Oct 2002 15:40:00 +0200, "sls" <slsFJERN@sol.dk> wrote:

> [...]
>installere XP på en tom HD, mangler der et par filer under installationen?
>Bl.a. Cyclad-z.inf og Cylad-y.inf + flere filer..

Brugte http://www.theeldergeek.com/slipstreamed_xpsp1_cd.htm - spiller
uden problemer

Henning
hsb(at)image.dk