mms.....HVOR...?
Fra : Lene Lindencrone Kon~

Dato : 19-10-02 12:35

Hejsa...
Jeg leder efter et sted hvor man kan prøve mms...men kan ikke finde et
sted...
jeg har en nokia 3510...
er der nogen der kender et godt sted...?

Hilsen peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-10-02 07:37

"Lene Lindencrone Konrad" <konrad@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
>sted...
>jeg har en nokia 3510...
>er der nogen der kender et godt sted...?

Gå ind på mmsc.dk. Der kan du tilmelde dig InAphone. Efter tilmeldingen
får du sendt opsætningen til telefonen. Når du har gemt den kan du
tilmelde dig forskellige services via wap.

Peter

Fra : Lene Lindencrone Kon~

Dato : 22-10-02 10:47

Hejsa...

Det dur ikke...har gjort det. men modtager ikke noget..

Hilsen peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 22-10-02 12:55

"Lene Lindencrone Konrad" <konrad@tdcspace.dk> wrote:

>Hejsa...
>
>Det dur ikke...har gjort det. men modtager ikke noget..

Det virker fint for mig. Jeg henter det via GPRS hos Orange. Orange har
nogle problemer med deres GPRS i København NV for tiden (siden torsdag
morgen), men det er en anden sag.

Hvis jeg skal hjælpe, må jeg have have nogle flere oplysninger:
- Hvilken operatør?
- Bruger du GPRS eller CSD?
- Hvad sker der?
- Er der en fejlmelding?

Med oplysningen "Det dur ikke" kan jeg kun sige (som mange
edb-manualer), ret fejlen og prøv igen.

Peter

Fra : Lene Lindencrone Kon~

Dato : 23-10-02 21:05

Hej Peter...
Jeg bruger orange...gprs...Jeg har tilmeldt mig på nettet og fået opsætning
fra den hjemme side...
også sker der ikke mere... HVAD skal jeg gøre mere...der står jo ikke en
skid på den hjemme side...HJÆLP..

Hilsen Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 24-10-02 08:38

> [...]

>fra den hjemme side...
>også sker der ikke mere... HVAD skal jeg gøre mere...der står jo ikke en

Du skal bruge den WAP hjemmeside, som blev sendt til dig. Der kan du
vælge mellem forskellige services.

Deres web-side siger ikke ret meget. Og du kan *ikke* vælge services
der. Jeg var selv lidt tykhovedet, før det gik op for mig, at jeg skulle
bruge WAP.

Peter