MS Windows
briani 27239
XP driver til Targus optisk mus
Fra : Jesper Andersson

Dato : 19-10-02 12:27

Har lige købt en HP Omnibook + en Targus optisk mus. Men kan ikke få scroll
knappen til at virke, men er nok fordi at jeg kører med den driver XP har
anbefalet, da den diskette der fulgte med ikke indeholder en XP driver...

Men kan heller ikke lige finde en til download.
Er der en der kender et link ?

Jesper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-10-02 00:16

Du burde kunne finde din mus her samt en driver.
http://www.geniusnet.com.tw/product/mouse_line.htm

Fra : Jesper Andersson

Dato : 20-10-02 22:25

Har kigget på siden, men kan ikke se mig ud af at der er en driver til en
Targus optisk mus ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-10-02 05:20

Targus bruger Genius mus.