Foder maskine til 3 katte
Fra : Lee

Dato : 19-10-02 12:05

Jeg skal jo være væk i en forlænget weekend og tænkte at købe en
fodermaskine til mine 3 katte der så skal være alene hjemme.

Men men men hvor finder jeg sådan en maskine. Den skal kunne fodre dem 2
gange dagligt i 3 dage, og allerhelst med 3 udgange eller hvordan det nu
fungere.

Kender du et sted på nettet eller en dyreforhandler i kbh som har et godt
tiulbud hvad sådan en fodermaskine angår, eller har du en fodermaskine du
vil anbefale, så høre jeg MEGET gerne fra dig

/Lee

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 19-10-02 17:29

"Lee" <nyhedsgruppe@pspgrafik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tiulbud hvad sådan en fodermaskine angår, eller har du en fodermaskine du
> vil anbefale, så høre jeg MEGET gerne fra dig

Hej Lee

Jeg kender ingen fodermaskiner (andre end tobenede *G*) men i følge
dyreværnsloven er det faktisk ulovligt at lade kattene være alene hjemme i 3
døgn.
Er der ikke en nabo eller lignende der kan kigge ind og fylde madskåle og
vand op? Min erfaring er at folk gerne vil hjælpe hvis man altså spørger
dem. Vi har gennem tiderne haft uanende, nytilflyttede naboer til at se
efter vores katte *G* og når folk bare bliver forsikrede om at der IKKE
hører kattebakketømning til jobbet er det som regel ikke et større problem
at få hjælp.

Held og lykke
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-10-02 18:46

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> [...]
> hører kattebakketømning til jobbet er det som regel ikke et større problem

Hmm Toemmer mitterne saa selv bakken..?? *undren*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Denise

Dato : 19-10-02 19:20

Hej Henrik
Jamen Henrik, har _du_ da ikke fået lært Melissa det endnu
Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-10-02 19:25

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> writes:

> Hej Henrik
> Jamen Henrik, har _du_ da ikke fået lært Melissa det endnu

Naeh, og dog.. sommetider staar der grus i store skyer ud over det
hele..

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 19-10-02 20:48

> Naeh, og dog.. sommetider staar der grus i store skyer ud over det
> hele..

Njamen nu snakkede jeg om en forlænget weekend....

Jeg tømmer altså ikke kattebakker hver dag.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-10-02 21:42

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Njamen nu snakkede jeg om en forlænget weekend....

Naae paa den maade..

> Jeg tømmer altså ikke kattebakker hver dag.

Melissa skal nok fortaelle mig naar bakken skal toemmes..*G*

Fra : Jette

Dato : 19-10-02 22:22

"Lee" skrev:
> Jeg skal jo være væk i en forlænget weekend og tænkte at købe en
> fodermaskine til mine 3 katte der så skal være alene hjemme.

Man kunne jo også overveje en "kattepensionfodermaskine" eller
http://www.lfhjemmesitter.dk/

I hvert fald er der en grund til, at der er lovgivet på området, som
Lisbeth også gør opmærksom på, og jeg ville personligt heller ikke bryde
mig om at efterlade min kæledyr så længe alene.

Hvis én af dine katte kommer til skade kort efter du er taget afsted,
skal den lide i 3 dage... det synes jeg er alt for længe.

Mvh. Jette