Snyd på server
Fra : E.J

Dato : 19-10-02 11:19

Jeg & nogle af mine venner, har lige spillet Mohaa mod nogle andre.
Mit spørgsmål lyder som følger: Det var dem der havde sat en server op, er
det muligt at forfordele nogle frem for andre? d.v.s. at dem man spiller på
hold med er sværere at slå ihjel ??
Vi fik lammetæv ud over alle grænser, de havde + 50-150 kill pr. bane i.f.t
os.
Nu kunne det lyde som om vi er dårlige tabere, & det er da også muligt, men
at tabe så stort hver gang er aldrig sket før.
Hvis i siger det ikke er muligt at snyde med serveren tror jeg på jer, &
erkender vores store nederlag
På forhånd tak.
E.J
P.S vi var 8 på hvert hold, hvis det har nogen betydning.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 21-10-02 08:03

Hvis de logger på serveren fra lokal net og i logger på fra internet, kan de
i få nogen i nogle tilfælde urimelig gode ping værdier...