Extreme Classic kattegrus
Fra : Louise Viborg

Dato : 19-10-02 10:26

Hej alle!
Vi bruger rnormalt Extreme Classic, men nu er alle dyrehandlerne her i
Odense holdt op med at sælge det Selvom de har andre produkter som
de påstår er ligeså godt, så mener jeg altså ikke at det kan måle sig
med E.C.
Er der nogen der kender nogle internet butikker der har E. C. som
bringer ud? For det er simpelthen umuligt at få fat i i Odense

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 19-10-02 10:38

Hej Louise
Jeg har talt med Petgo og de vil se om de kunne få lagt det på deres, for
der var så mange der spurgte efter det. Har ikke checket om de har det, men
ellers har jeg tænkt at rykke dem. Heldigvis har dyrehandleren i Herlev det
stadig
Hilsen Denise

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-10-02 11:18

Hej Denise!
De har desværre ikke fået det endnu

> [...]

> ellers har jeg tænkt at rykke dem. Heldigvis har dyrehandleren i Herlev det

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 19-10-02 13:57

Hej Louise

Prøv www.pethouse.dk - de har EC og leverer helt på Falster selvom de ligger
i Jylland .

Venlig hilsen
Lisbeth

--
http://www.mactabby.dk - opdræt af maine coons.

- Cats come in many varieties...and every one is divine.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 19-10-02 17:44

"Lisbeth Christensen" <mactabby@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Louise
>
> Prøv www.pethouse.dk - de har EC og leverer helt på Falster selvom de
ligger
> i Jylland .

Hej Louise.

Om ikke andet vil du ihvertfald kunne få Pethouse til at tage en forsyning
med til dig, når der er udstilling i Odense. De plejer jo at være med med
deres stand De tager iøvrigt kun 129,- kr. for 16 kg. Extreme Classic.

Ellers kan du prøve de forskellige dyrlæger i Odense, da nogle dyrlæger
efterhånden også forhandler det.

Mange hilsner
Katrine

Fra : Niels L.

Dato : 19-10-02 12:56

> [...]
> Er der nogen der kender nogle internet butikker der har E. C. som
> bringer ud? For det er simpelthen umuligt at få fat i i Odense

Hejsa...

Hvad koster Extreme Classic kattegrus? Er der en 'normalpris'?

Med venlig hilsen
Niels L.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 19-10-02 14:07

> Hvad koster Extreme Classic kattegrus? Er der en 'normalpris'?

Jeg har lige købt i dyrehandlen i Ikast (var tilfældigvis på besøg)
der tager de 159,00 for 16 kg.

På udstillingen i Ribe købte jeg 16 kg. for 125 kr, så det kan godt
betale sig at købe en masse når man er til udstilling.

Venlig hilsen
Bente

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 19-10-02 14:38

On Sat, 19 Oct 2002 15:07:27 +0200, "Bente Jepsen"
<bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg har lige købt i dyrehandlen i Ikast (var tilfældigvis på besøg)
>der tager de 159,00 for 16 kg.

Samme pris hos Poppi her i NV. Prøvede Biokat, puha en forskel. EC
rules

Jacob

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 19-10-02 21:44

> Samme pris hos Poppi her i NV. Prøvede Biokat, puha en forskel. EC
> rules

Hvor ligger Poppi? Jeg bor jo ret tæt på NV.

Vibeke

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 19-10-02 22:47

Vibeke Jørgensen skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Hvor ligger Poppi? Jeg bor jo ret tæt på NV.

Jeg ved ikke om det er den samme som kaldes "Dyrenes Paradis" på
Frederikssundsvej 34, men de har i hvertfald EC samt Premium Choice
som vi bruger. Den skulle ifølge dyrehandleren (der ikkelige havde EC
hjemme da jeg spurgte) minde meget om den, bortset fra
babypudderduften.

Stina H. Diderichsen

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 20-10-02 01:38

On Sat, 19 Oct 2002 23:46:48 +0200, Stina H. Diderichsen
<spam@detteerIKKEengyldigURL.dk> wrote:

> [...]
>som vi bruger. Den skulle ifølge dyrehandleren (der ikkelige havde EC
>hjemme da jeg spurgte) minde meget om den, bortset fra

Det er nemlig lige den Den ligger lige efter krydset mellem
Frederikssundsvej og Frederiksborggade, på højre hånd ud af
Frederikssundsvej. Den ligger lidt efter 5'er stoppestedet (det første
på Frederikssundsvej). Hvis du når til Døgn-Netto eller Fakta er du
kommet for langt

Jeg startede med Premium Choice faktisk. Det er "ok", men jeg må
indrømme at jeg endnu ikke har prøvet noget der er bedre end EC. Man
kan sige om babypudder-lugten hvad man vil. Men det klumper helt
fantastisk, og det er meget sjældent at klumperne smuldrer. Iøvrigt
har den en meget fed ordning hos Poppi: Man får bare skrevet på bonen
hvor mange man tager med hjem når de har tilbud, så kan man altid
komme og hente resten som man har brug for det.

Med Biokat der var det omkring 50% af klumperne der smuldrede.

Ved Premium Choice kan jeg ikke huske hvor stor raten var, men det var
ikke noget vildt. Til gengæld synes jeg ikke det var så godt til at
holde på lugten (Det synes jeg SATME godt nok heller ikke Biokat var !
Puuha...). Ikke fordi det var direkte dårlig til det, men det var
heller ikke det mest fantastiske.

Poppi er iøvrigt en rigtig god dyrehandler, og dem der har butikken er
rigtig flinke ! Gode købmænd på den gode gammeldags måde. Og så har de
rigtig mange ting, i gode kvaliteter.

Jacob

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 20-10-02 08:23

Jacob Saaby Nielsen skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

> [...]
>kan sige om babypudder-lugten hvad man vil. Men det klumper helt
>fantastisk, og det er meget sjældent at klumperne smuldrer.

Jeg må lige prøve EC når jeg er færdig med de sidste 3 dunke PC. De
dunke er forresten rigtigt gode hvis man som mig har lidt svært ved at
håndtere de store sække med kattemad.

>Poppi er iøvrigt en rigtig god dyrehandler, og dem der har butikken er
>rigtig flinke ! Gode købmænd på den gode gammeldags måde. Og så har de
>rigtig mange ting, i gode kvaliteter.

Jeg kan også anbefale dem varmt.
Jeg skulle finde en ny dyrebutik da jeg skiftede job (der er ikke
nogen i mit nabolag) og det var jeg slet ikke uheldig med! Masser af
produkter, flinke mennesker og god vejledning & betjening.

Stina H. Diderichsen

Fra : Trine A.

Dato : 20-10-02 10:15

Hey Jacob

Først: Hvad tager de for EC?? Korrekt EC rules

Dernæst OT (unskyld til resten af jer!!): vi kender rent faktisk hinanden
*gg* Sad lige og lurede din profil på vores hjemmeside..og HOV, det er sq da
ham der Jacob....

Mange hilsener

Trine

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 20-10-02 17:46

On Sun, 20 Oct 2002 11:14:51 +0200, "Trine A." <ta@kirstein.dk> wrote:

>Først: Hvad tager de for EC?? Korrekt EC rules

159,- for 16 kg.

>Dernæst OT (unskyld til resten af jer!!): vi kender rent faktisk hinanden
>*gg* Sad lige og lurede din profil på vores hjemmeside..og HOV, det er sq da
>ham der Jacob....

Heh...øh... oh.. øhmmmm ? :D Hvor køn du end er, så kan jeg altså ikke
placere dit ansigt... Hvor kender vi hinanden fra ?

Jacob

Fra : Trine A.

Dato : 21-10-02 07:58

> Heh...øh... oh.. øhmmmm ? :D Hvor køn du end er, så kan jeg altså ikke
> placere dit ansigt... Hvor kender vi hinanden fra ?

Hehe jamen øøhh tak Jeg kan ikke huske hvorfra præcist...men jeg tror
det er fra Handelsskolen i Ishøj??
Jeg havde langt hår dengang.....

Trine

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 21-10-02 14:42

On Mon, 21 Oct 2002 08:58:15 +0200, "Trine A." <ta@kirstein.dk> wrote:

>Hehe jamen øøhh tak Jeg kan ikke huske hvorfra præcist...men jeg tror
>det er fra Handelsskolen i Ishøj??
>Jeg havde langt hår dengang.....

Det er faktisk lidt grineren... for jeg gik og tænkte igår over hvor
faaaa'n det var jeg kendte dig fra. Og den ENESTE jeg kunne komme i
tanke om, var Trine der gik i klasse med ... det var vist min kammerat
Mads, right ?

Men jo, du havde da langt hår, og så havde du briller også, ik' ? De
der der ændrede farve alt efter hvor lyst der var ? Jeg kan i hvert
fald sagtens huske dig, nu hvor jeg så fik bekræftet at du er dig
(!??!?! *G*)

Ej hvor morsomt, verden er sgu' lille, specielt den elektroniske

Nåmen, du får lige en mail når jeg kommer hjem fra skole iaften, så de
andre ikke behøver læse om vores OT emne

Jacob

Fra : CC

Dato : 20-10-02 21:16

Hvis du kommer forbi Fredericia/Erritsø en gang imellem, har de det på
Erritsø Mølle (meget tæt ved motorvejen).

Venlig hilsen
Claus