Billeder af vores akvarier
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-10-02 10:02

Hej,

Kunne det ikke være et spændende at se billeder af hinandens akvarier og
teknik/udstyr?
Nogen der har nogle billeder liggende på en hjemmeside eller lign.?

Jeg kunne godt hoste en side, hvor vi har alle vores billeder
liggendesåfremt det er ønskeligt. Bryder mig ikke om ideen med at sende
billederne op på alt.dk.binaer.

Nogen der har noget input til denne idé?

--

Venligst / Regards,
Thomas Schreiber - stall.dk

"There are two things in life which are infinite. The unviers, and humans
stupidity!"
- Albert Einstein

Fra : Christian H

Dato : 19-10-02 11:29

"Thomas Schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Kunne det ikke være et spændende at se billeder af hinandens akvarier og
> teknik/udstyr?

Jo, jeg nyder da at se andres akvarier.

http://www.gimp.dk/gimp.dk/default.asp?side=QAQUA

> Jeg kunne godt hoste en side, hvor vi har alle vores billeder
> liggendesåfremt det er ønskeligt. Bryder mig ikke om ideen med at sende
> billederne op på alt.dk.binaer.

Tjah, hvis du gider bruge tid på det!
er der ikke det allerede på akvarieklubben.dk ?
Der er ihvertfald på akvarieguiden.se, den benytter jeg selv(jeg bor i
sverige).

Christian H

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-10-02 12:34

Nummer 3 fra toppen henviser til et dødt link

Fra : Christian H

Dato : 19-10-02 12:59

> Nummer 3 fra toppen henviser til et dødt link

Så er det rettet! Takker :)

Christian H

Fra : Steen Suder

Dato : 22-10-02 11:34

Christian H wrote:
> "Thomas Schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote in message

> Jo, jeg nyder da at se andres akvarier.

> http://www.gimp.dk/gimp.dk/default.asp?side=QAQUA

.... som fører til:
<http://www.genieware.dk/gimp.dk/NSsucks.html>

Ufedt!

Jeg kører Mozilla 1.1 på Linux.

<KLIP>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Christian H

Dato : 22-10-02 12:35

"Steen Suder" <sfs_news@suder.dk> wrote in message news:3db52981$1@owl...

> ... som fører til:
> <http://www.genieware.dk/gimp.dk/NSsucks.html>
>
> Ufedt!
>
> Jeg kører Mozilla 1.1 på Linux.

hmm det er en fejl!
Du skulle have set denne her http://www.gimp.dk/gimp.dk/NSsucks.html

Ikke at det hjælper dig så skide meget :(
Men nu er vi vist på vej i en religionsdiskussion ang. browser osv.
Og det går ikke i "fiskeklubben".

Når jeg har lidt ekstra tid, så prøver jeg at tage mig sammen til at lave en
mere alsidig hjemmeside.
Denne gang med php, i stedet for asp, så må vi se hvordan det går!

mvh
Christian H

Fra : Steen Suder

Dato : 22-10-02 13:43

Christian H wrote:

> hmm det er en fejl!
> Du skulle have set denne her http://www.gimp.dk/gimp.dk/NSsucks.html

Det er der jo ikke meget "genie" over

> Ikke at det hjælper dig så skide meget :(
> Men nu er vi vist på vej i en religionsdiskussion ang. browser osv.
> Og det går ikke i "fiskeklubben".

Sådan lidt rationelt anskuet drejer det sig vel om at få sin info ud til
flest mulige og ikke om at fortælle hvilken browser man synes er dårlig
eller god for den sags skyld... eller hvad?

> Når jeg har lidt ekstra tid, så prøver jeg at tage mig sammen til at lave en
> mere alsidig hjemmeside.
> Denne gang med php, i stedet for asp, så må vi se hvordan det går!

ASP udelukker ikke nogen browsere; det gør kun programmøren

"Må du få succes, stor og længe, med dit nye site!"

Fra : Christian H

Dato : 22-10-02 14:04

"Steen Suder" <sfs_news@suder.dk> wrote in message news:3db547c2$1@owl...

> ASP udelukker ikke nogen browsere; det gør kun programmøren

Det er jeg klar over, da det jo er serverside. Tænkte nok det ville blive
misforstået. Ville bare fortælle at jeg nu ville prøve med "konkurenten".
Dengang vi lavede gimp.dk brugte vi nogle ting i ie, som ikke fandtes i ns.
Så kiggede vi i statistik over browservalg, og valgte at "skide højt, flot
og helligt" på ikke ie'erne. Det samme gælder vore opløsning.
Desuden var der også grafikken, hvergang ie ville, så ville ns ikke og
omvendt.
Havde vi brugt en del mere tid på problemet, havde det da sikkert lykkedes,
men det gad vi ikke.

Christian H

Fra : Christian H

Dato : 22-10-02 14:10

"Steen Suder" <sfs_news@suder.dk> wrote in message news:3db547c2$1@owl...
> Det er der jo ikke meget "genie" over

Nej, det er også lukket for længe siden :)

> ASP udelukker ikke nogen browsere; det gør kun programmøren

Som skrevet i første reply, så er jeg enig. Men du skal da lige have denne
her :)
Vil man kun have sin egen bryllupsdag stående på sin hjemmeside, så løber
man ikke så hurtigt ind i problemer :)
Så kom igang, og lad os se dine akvarier :)

> "Må du få succes, stor og længe, med dit nye site!"

Mange tak, når den dag kommer!

Christian H

Fra : Christian H

Dato : 22-10-02 12:48

"Steen Suder" <sfs_news@suder.dk> wrote in message news:3db52981$1@owl...
> Ufedt!
>
> Jeg kører Mozilla 1.1 på Linux.

Du går godt nok glip af teksten, men måske virker dette?
http://www.gimp.dk/autoimg/aquarium/

Christian H

Fra : scn

Dato : 22-10-02 18:06

"Christian H" <ch@gimp.dk> skrev i en meddelelse news:ap3dlo$qus3h$1@ID-
159118.news.dfncis.de
> "Steen Suder" <sfs_news@suder.dk> wrote in message

> Du går godt nok glip af teksten, men måske virker dette?
> http://www.gimp.dk/autoimg/aquarium/

Han kan også deaktivere Javascript
Siden er ikke køn, men kan ses i NN4.79,
så fjern da det lige gyldige Javascript

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Steen Suder

Dato : 22-10-02 18:25

scn wrote:
> "Christian H" <ch@gimp.dk> skrev i en meddelelse news:ap3dlo$qus3h$1@ID-
> 159118.news.dfncis.de

> Han kan også deaktivere Javascript

Det virker fint... tænkte ikke lige over den mulighed.

> Siden er ikke køn, men kan ses i NN4.79,
> så fjern da det lige gyldige Javascript

Siden er identisk vist i IE6 og Moz 1.1.

Fra : Arild Madsen

Dato : 24-10-02 00:08

Steen Suder wrote:

> ... som fører til:
> <http://www.genieware.dk/gimp.dk/NSsucks.html>
>
> Ufedt!
>
> Jeg kører Mozilla 1.1 på Linux.
>
> <KLIP>
Samme her foretrekker Mozilla både i Windows og Linux.
Ser ut til å fungere med Opera.
Denne browseren skal vist være mulig å få i linux versjon.

Arild Madsen

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 19-10-02 15:05

Ja.

Der ligger nogen stykker på min hjemmeside..

www.cichlids.dk

Send mig en mail hvis der er flere der vil have deres på
webmaster@cichlids.dk

Vh Lasse

Nogen der har nogle billeder liggende på en hjemmeside eller lign.?

Fra : Christian H

Dato : 19-10-02 16:04

"Lasse Christiansen" <lassec@cool.dk> wrote in message
> Ja.
>
> Der ligger nogen stykker på min hjemmeside..
>
> www.cichlids.dk

Hej Lasse

Ja, jeg tænkte også på din side, men da det jo ikke er alle herinde der har
cichlider, så nævnte jeg den ikke, men det er du måske græsk katolsk
overfor(altså om akvariebillederne er med cichlider eller ej)?

Christian H

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 19-10-02 16:12

> [...]
> cichlider, så nævnte jeg den ikke, men det er du måske græsk katolsk
> overfor(altså om akvariebillederne er med cichlider eller ej)?

Nej selvfølgelig ikke.. Det har jo en del med inspiration at gøre.. Man får
altid en masse ideer når man ser andres opbygning af akvarier (og baggrunde
for den sags skyld.)

Så bare mail løs - så ryger de på

Lasse

Fra : mylam

Dato : 20-10-02 00:44

On Sat, 19 Oct 2002 11:02:14 +0200, "Thomas Schreiber"
<NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

Kim Gam-jensen har en hjemme side hvor det kan lade sig gøre
http://www.gam-jensen.dk/start.asp
hilsen kim

Fra : Rapper

Dato : 20-10-02 22:13

> Hej,
>
> Kunne det ikke være et spændende at se billeder af hinandens akvarier og
> teknik/udstyr?

Jo da. De kan vel også bare postes her? Det er sjovt at se hvad folk herfra
har istedet for "fremmedes" :)

Jeg har desværre kun af mit ene akv. på 63 liter. Har også et 128 som jeg
kan tage nogle billeder af når jeg tager mig sammen ;)

http://www.j3rk.dyndns.dk/akv.jpg

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com