CO2 sodastream løsningen
Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 19-10-02 09:17

Hej

Er der ikke en med et digital kamera og den meget omtalte sodastream
CO2 løsning der vil smide et par billeder af hvordan det ser ud på
nettet ? Evt. med en mini byggevejleding :)

/Esben
--
The word 'trivia' comes from latin Tri Via, a newspaper named after
a place where three roads came together.

Fra : Morten Kristiansen

Dato : 19-10-02 13:29

Jeg kan da godt maile dig et par billeder
Venlig hilsen
Morten

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-10-02 22:18

Kunne du evt. ligge dem på en hjemmeside, så vi alle kunne se dem?

--

Venligst / Regards,
Thomas Schreiber - stall.dk

"There are two things in life which are infinite. The univers, and humans
stupidity!"
- Albert Einstein

Fra : Morten Kristiansen

Dato : 20-10-02 02:44

Hvis du/i har hjemmesiden har jeg billederne

Morten

Fra : Brizz

Dato : 20-10-02 10:02

$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvis du/i har hjemmesiden har jeg billederne

Kom med dem så klarer jeg den i løbet af et par dage.

bs@gronaerten.dk

Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Brizz

Dato : 20-10-02 11:04

> Kom med dem så klarer jeg den i løbet af et par dage.

Du må meget gerne også lige komme med en forklarende tekst jeg kan sætte
ved...

Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Chrille

Dato : 26-10-02 07:31

<SNIP>

> Du må meget gerne også lige komme med en forklarende tekst jeg kan sætte
> ved...
>
> Brian
> ---
> www.gronaerten.dk

Nu er det ikke for at være vildt utålmodig, så bær over med mig, men ville
lige høre om i er kommet videre.
Jeg glæder mig til at se hvordan den laves. Det er der vist mange herinde
der gør

Mvh
Christer

Fra : Morten Kristiansen

Dato : 26-10-02 21:02

Jeg har holdt min del af aftalen

Morten

Fra : Morten Kristiansen

Dato : 27-10-02 20:02

Det hele ligger nu i dk.binaer
Morten

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 27-10-02 20:07

Hvilket ikke er for smart, taget i betragtning at alle ikke har adgang til
dk.binaer...

Fra : Morten Kristiansen

Dato : 28-10-02 15:47

Og

Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 29-10-02 00:51

Tja.... at jeg ikke kan se det, men glæder mig til de kommer hos
gronaerten.dk

Fra : Brizz

Dato : 05-11-02 13:24

> Jeg har holdt min del af aftalen

Ja du har og jeg har haft mega travlt. Nu er jeg dog klar til at lave den
men kan simpelthen ikke finde den mail du har haft sendt mig så hvis du lige
gider kaste den afsted til mig igen så får jeg den lavet ASAP

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk