Album på hjemmesiden er iøjeblikket nede..~
Fra : Jette

Dato : 19-10-02 08:09

Som de fleste af Jer ved, ligger alle billederne i albummene, på Carsten
Sørensens server.

Han har sendt mig en email fra sin mobil, med besked om at hans ISP i
øjeblikket har problemer, og hans forbindelse er nede.

Carsten håber at forbindelsen kommer op igen i løbet af i dag.

Vi krydser fingre for staklen, der sidder derhjemme uden Internet

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 19-10-02 13:42

> Carsten håber at forbindelsen kommer op igen i løbet af i dag.

Jeg har nu endelig fundet ud af hvor det er gået galt - CyberCity har
misforstået et ellers velformuleret brev (som jeg ikke har skrevet, men
netop fået læst op) omkring ændring af faktureringsadressen og ændret
leveringsadressen i stedet. Teknikerne kan ikke gøre noget, jeg er nødt
til at vente på kundeservice åbner - på mandag. Det er noget #¤%&@. Så
tidligst mandag aften kører det igen.

> Vi krydser fingre for staklen, der sidder derhjemme uden Internet

Korrektion - med internet, men langsomt :)

Med venlig hilsen
Carsten Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar
PS. Men mails bouncer

Fra : John Sahl

Dato : 19-10-02 14:23

Carsten Sørensen wrote:
> [...]
> ændret leveringsadressen i stedet. Teknikerne kan ikke gøre noget,
> jeg er nødt til at vente på kundeservice åbner - på mandag. Det er

Jeg stiller gerne min server til rådighed som backup/reserve, kald
det hvad i vil. Hvis det kunne have interesse.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af

Fra : Jette

Dato : 19-10-02 17:22

"John Sahl" skrev:
> Jeg stiller gerne min server til rådighed som backup/reserve, kald
> det hvad i vil. Hvis det kunne have interesse.

Det er sørmer pænt af dig John ... Vi ser lige hvad der sker når
Carsten har talt med kundeservicen på mandag. Hvis det viser sig at være
en langvarig affære, må vi se om det er muligt at flytte billederne....

Mvh. Jette

Fra : John Sahl

Dato : 19-10-02 19:15

Jette wrote:
> [...]
> Carsten har talt med kundeservicen på mandag. Hvis det viser sig at
> være en langvarig affære, må vi se om det er muligt at flytte

Bare sig til

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 19-10-02 20:55

> Bare sig til

Jeg siger straks noget mandag morgen når jeg har snakket med dem.
Normalt kører forbindelsen selvfølgelig uden graverende problemer... det
er frygteligt frustrerende at lide under andres fejl, grrrrrrr.

Fra : John Sahl

Dato : 19-10-02 21:42

Carsten Sørensen wrote:
> Jeg siger straks noget mandag morgen når jeg har snakket med dem.

Det er helt ok, smid mig en mail så ser jeg det hurtigt.

> Normalt kører forbindelsen selvfølgelig uden graverende problemer...
> det er frygteligt frustrerende at lide under andres fejl, grrrrrrr.

Yup, men skidt sker, vi må bare få det bedste ud af det.

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 21-10-02 08:32

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in message

> Det er helt ok, smid mig en mail så ser jeg det hurtigt.

Hmm den der spamtrap-mail synes jeg ikke ser så lovende ud. Nå, men den
skulle gerne komme op at køre i aften, fingrene krydset.

Carsten Sørensen

Fra : John Sahl

Dato : 21-10-02 17:03

Carsten Sørensen wrote:
> Hmm den der spamtrap-mail synes jeg ikke ser så lovende ud. Nå, men
> den skulle gerne komme op at køre i aften, fingrene krydset.

Jeg bruger altid en valid mailadresse, så den er ok. Det er udelukkende
så jeg kan sætte filtre op hvis jeg skulle få problemer med for meget
spam