MS Windows
briani 27239
Omdøbninig af drev
Fra : rondo

Dato : 19-10-02 08:10

Hvordan omdøber man sine drev i Windows XP? Jeg har tidligere haft to
harddiske, hvor af den ene var delt op i partitioner således, at de hed C, D
og E. Nu har jeg kun én partition på hver harddisk, men nu hedder det C og E
og mine disk drev hedder F og G.

rondo (remove NO SPAM from e-mail address)
____________________
I'm the captain on this ship.......
and I've my wife's permission to say so

Fra : Skyman

Dato : 19-10-02 08:55

Start/Kontrolpanel/Administration/Computeradministration/diskhåndtering.

Højreklik på de drev du vil have lavet om !

Skyman.

Fra : rondo

Dato : 19-10-02 09:16

Nu er jeg sgu forvirret. Kan jeg ikke lige få den engelske version?