Nokia 8310 Softwareversion
Fra : "-=>>xXx

Dato : 19-10-02 07:19

Hej NG,

Jeg håber, at nogen af jer kan svare på mit spørgsmål:
Hvordan ved man hvilken softwareversion det er i en Nokia 8310? Hvis man
gerne vil opdatere den til en nyere version, hvor og hvordan gør man det?
Mange tak på forhånden!

Venlige hilsener,
-=>xXx<=-

Fra : Dan Molberg

Dato : 19-10-02 10:30

"-=>>xXx<=-" <leenoggy@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG,
>
> Jeg håber, at nogen af jer kan svare på mit spørgsmål:
> Hvordan ved man hvilken softwareversion det er i en Nokia 8310? Hvis man
Du skriver *#0000*....

> gerne vil opdatere den til en nyere version, hvor og hvordan gør man det?
> Mange tak på forhånden!
Du tager til et Nokia Service Center, der er det gratis så længe der er
garanti på telefonen.

Fra : Thomas

Dato : 19-10-02 13:07

Nokiabutikken tæt på scala, kan ikke huske adressen
tag garantibevis med så gør de det gratis

Mvh Thomas

"Dan Molberg" <beyond

Fra : Mik Marker

Dato : 19-10-02 15:55

og ellers sig at den slukke uden grund

Fra : "-=>>xXx

Dato : 19-10-02 21:11

Tusind tak for jeres svar! Hvis garantien er udløbet, hvor kan man gøre det
henne? Tusind tak igen!

Venlige hilsener,
-=>xXx<=-

Fra : Sn00py