Familiens sorte får?
Fra : -V-

Dato : 19-10-02 04:30

I lyset af alle posts om West Wing, og det faktum, at jeg spildte noget af
min aften med at gense Navy Seals, kom jeg til at tænke på familien
Sheen/Estevez.
De har ikke haft lige meget succes med deres gøren og laden i
skuespilverdenen.

Lad os sammenligne lidt af deres bedrifter:

Emilio:
Stakeout
Freejack
Mighty Ducks

Martin:
Apocalypse Now
Wall Street
West Wing

Charlie:
Platoon
Wall Street
Denise Richards

Hvem synes *I*, er det sorte får i familien?

-V-

Fra : Rikke & Brian

Dato : 19-10-02 06:30

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> Emilio:
> Stakeout
> Freejack
> Mighty Ducks

Det eneste positive jeg har set Emilio i er Young Guns og dem har du ikke
med

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-02 09:17

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3db0ee43$0$11428$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Det eneste positive jeg har set Emilio i er Young Guns og dem har du ikke
> med

Og Breakfast Club, som var forrygende, i hvertfald da man var i dén alder

-Carina

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-10-02 11:57

Hej

> Det eneste positive jeg har set Emilio i er Young Guns og dem har du ikke
> med

Og hvad med "Maximum Overdrive", den synes jeg ihvertfald også er god...

/C.T.

Fra : Martin Helbo

Dato : 19-10-02 14:09

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og hvad med "Maximum Overdrive", den synes jeg ihvertfald også er god...

Hmm, jeg ved ikke om jeg vil kalde den god. Det bedste ved filmen er IMHO
AC/DC's lydspor.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 19-10-02 14:11

> [...]
>
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det eneste positive jeg har set Emilio i er Young Guns og dem har du ikke

Loaded weapon kunne jeg nu også smile ad.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : LA2

Dato : 19-10-02 10:14

> [...]
>

> Hvem synes *I*, er det sorte får i familien?
>

> Charlie opnåede min fulde respekt da han datede en pornostjerne jeg ikke
lige kan huske navnet på.
Bare man var skuespiller.........
LA2

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-10-02 11:29

> lige kan huske navnet på.

Ginger Lynn. Det har jeg også tit misundt ham

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-10-02 11:19

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> writes:

> Emilio:
> Stakeout
> Freejack
> Mighty Ducks

Jeg synes at huske, at han spillede en ung udgave af sin fars rolle i
en eller anden atombombe-film engang, som var ganske hæderlig.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Peter G

Dato : 19-10-02 13:56

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote:

> Jeg synes at huske, at han spillede en ung udgave af sin fars rolle i
> en eller anden atombombe-film engang, som var ganske hæderlig.

IMDB siger "Nightbreaker"

http://uk.imdb.com/Title?0097977

Jeg husker en anden film nu. Den handler, så vidt jeg husker, om en
"nutidig" undersøgelse af en gammel sag med radioativt nedfald blandt
australske soldater samt aboriginals. Vores helt leder blandt andet efter
et gammel filmrulle der beviser at hæren/regeringen mørklagde sagen i
60'erne. Nogen, der ved hvilken film jeg refererer til?

Havde en af de bedste slutninger jeg havde set i lang tid.

Hah, fandt den selv: "Ground Zero" (1987)

http://uk.imdb.com/Title?0093120

Den kunne jeg godt klare at se igen

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Topposters will be killfiled. To avoid, follow general netiquette.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-10-02 13:02

-V- skrev:

> [...]
> Sheen/Estevez.[...]
> Hvem synes *I*, er det sorte får i familien?

Jeg synes, det er synd, at du har glemt Renée og Ramon. Deres
skuespillerkarrierer har været endnu mere lunkne end Emilios. (Renée
spiller dog sammen med farmand i West Wing senere i serien, så det giver
selvfølgelig lidt street respect.)

--
Mvh. Peter

Fra : Thomas S

Dato : 19-10-02 14:28

On Sat, 19 Oct 2002 14:01:53 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<nospam@filmsvar.dk> wrote:
> (Renée
>spiller dog sammen med farmand i West Wing senere i serien, så det giver
>selvfølgelig lidt street respect.)

Nu er det ikke unormalt for den familie, at dukke op i hinandens
projekter. Her var de konstellationer, jeg lige kunne finde:

Charlie/Martin:
-Hot Shots Part Deux
-Wall Street

Charlie/Emilio:
-Young Guns
-Loaded Weapon 1
-Rated X
-Men at Work

Martin/Emilio/Reene:
-The War at Home

Martin/Reene:
-Running Wild

Martin/Ramon:
-The Dead Zone

Emilio/Ramon:
-Thar was then... This is now

Der findes højst sandsynlig flere!

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-10-02 15:52

Thomas S skrev:

> Nu er det ikke unormalt for den familie, at dukke op i hinandens
> projekter. Her var de konstellationer, jeg lige kunne finde: [...]

Interessant! Hvem sagde nepotisme?

--
Mvh. Peter

Fra : Thomas S

Dato : 19-10-02 16:10

On Sat, 19 Oct 2002 16:51:38 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<nospam@filmsvar.dk> wrote:

>Interessant! Hvem sagde nepotisme?

Ingen før dig! Det kan i øvrigt oplyses at et par af filmene i
kategorien Charlie/Emilio er instrueret af Emilio oveni hatten. Det
gælder Men at Work og Rated X (tror jeg).

Mvh

Thomas S

Fra : Stefan Holm

Dato : 19-10-02 15:59

"Peter Bjerre Rosa" <nospam@filmsvar.dk> writes:

> Interessant! Hvem sagde nepotisme?

Det gjorde du. Jeg så det selv.

--
"I like you. You're funny and you're nicely shaped, and frankly it's
ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-10-02 16:09

Stefan Holm skrev:

> Det gjorde du. Jeg så det selv.

Det kan enhver jo komme og sige! Bevis det med et message-ID! :o|

I mellemtiden kan man jo tænke lidt over, hvordan det kan være, at
familiemedlemmer optræder i samme film. Tilfældigheder? Næppe. Samme
skuespilsagent? Måske. Vennetjenester? Tja.

Måske en lille quiz er på sin plads (jeg hører allerede resten af
gruppen skrige 'neeeej')? Film, hvor der optræder søskende ...

Jeg lægger ud med en tre stykker:

1. Royal Tennenbaums (brødrene Wilson)
2. Scary Movie-serien (brødrene Wayans)
3. Passport to Paris (møgungerne Olsen)

Selvfølgelig må man ikke kigge på Imdb. Så får man tæsk. Med en sardin.

--
Mvh. Peter
"Signaturer sucks."

Fra : Oskar Stern

Dato : 19-10-02 16:27

"Peter Bjerre Rosa" <nospam@filmsvar.dk> wrote in message

> [...]
> 3. Passport to Paris (møgungerne Olsen)
>
> Selvfølgelig må man ikke kigge på Imdb. Så får man tæsk. Med en sardin.

Tæller "babe, den kække gris", der brugte de jo flere grise til at spille
Babe (ved dog ikke hvis de var søskende ) ?

Oskar Stern
"If I am laughing at what I think I am, it's very funny." - Homer Simpson

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-10-02 20:06

Oskar Stern skrev:

> Tæller "babe, den kække gris", der brugte de jo flere grise til at
> spille Babe (ved dog ikke hvis de var søskende ) ?

Hvis du ikke engang ved, om grisene var søskende, synes jeg, det er et
meget tyndt bud. Så kan man lige så godt sige Bornholms Stemme og satse
på, at nogle af bornholmerne var søskende ...

--
Mvh. Peter
"Now where did I put my automatic signature applet ...?"

Fra : Thomas S

Dato : 19-10-02 16:43

On Sat, 19 Oct 2002 17:09:12 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<nospam@filmsvar.dk> wrote:

>Måske en lille quiz er på sin plads (jeg hører allerede resten af
>gruppen skrige 'neeeej')? Film, hvor der optræder søskende ...

Skal det være skuespillere? (Emilio instruerer og skriver jo også!)
Ellers har vi jo Coen-brødrerne (Fargo etc.) Og Farrely'erne
(Something about Mary) etc.

Tæller et afsnit af Rejseholdet med? Der havde vi både Lars og Mads
Mikkelsen.

Ellers kan jeg ikke komme på mere.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-10-02 11:35

> [...]
> (Something about Mary) etc.
>
> Tæller et afsnit af Rejseholdet med? Der havde vi både Lars og Mads

Jeg kan komme på brødrefilmen over dem alle:

http://us.imdb.com/Title?0081071

Fra : Thomas S

Dato : 20-10-02 12:56

On Sun, 20 Oct 2002 12:35:28 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Jeg kan komme på brødrefilmen over dem alle:
>
>http://us.imdb.com/Title?0081071

Det må jeg sige. Den var da utrolig.

1 broderpar (Keach) som forfattere/producere/skuespillere.

Derudover endnu 2 brødrepar (Quaid/Guest).
Og som kronen på værket: Tre gange Carradine krediteret først.

Og alle disse brødre spiller... brødre!
Med sådan en juvel er du tilgivet, at du brugte IMDb.

Mvh

Thomas S

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-10-02 13:21

Mark Thomas Gazel skrev:

> Jeg kan komme på brødrefilmen over dem alle:
>
> http://us.imdb.com/Title?0081071

Skal vi ikke bare sige, at du vinder?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-10-02 22:12

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Skal vi ikke bare sige, at du vinder?

Jeg stemmer for.

--
Mvh. Peter
"Now son, you don't want to drink beer. That's for daddies and kids

Fra : Martin Helbo

Dato : 19-10-02 18:24

"Peter Bjerre Rosa" <nospam@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske en lille quiz er på sin plads (jeg hører allerede resten af
> gruppen skrige 'neeeej')? Film, hvor der optræder søskende ...

+ Ghettoblaster og den der serie

Er det ikke bare fordi at de ikke kan lave noget alene?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Martin Kvindal

Dato : 20-10-02 10:43

Martin Helbo wrote:
> "Peter Bjerre Rosa" <nospam@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke bare fordi at de ikke kan lave noget alene?

Marlon havde nu en ganske credible rolle i den fantastiske Requiem for a
Dream. Jeg siger ikke andre kunne have spillet den endnu bedre, og hvis
man har svært ved at se velkendte ansigter i nye roller (det har jeg!),
kan han være ganske forstyrrende ... men bare for fuldstændighedens skyld
(og for at nævne RFAD igen!).

--
Med venlig hilsen,
Martin Kvindal

Fra : T. Liljeberg

Dato : 19-10-02 23:09

<nospam@filmsvar.dk> wrote:

>Måske en lille quiz er på sin plads (jeg hører allerede resten af
>gruppen skrige 'neeeej')? Film, hvor der optræder søskende ...

> [...]

John og Joan Cusack i Grosse Pointe Blank og High Fidelity (og sikkert
flere film?).

Tom

--
It's a tiny bit arrogant of people to go
around worrying about those less fortunate.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-10-02 16:31

"T. Liljeberg" <liljeberg.t@cox.net> wrote in message

> John og Joan Cusack i Grosse Pointe Blank og High Fidelity (og sikkert
> flere film?).
>
> Tom

-snip-

Hej der

Jeg vil da osse lige smide lidt viden her:

Mel og Donal Gibson i "Maverick"...
Jeg mener også at Donal var med i "Braveheart", men er ikke sikker.

MvH Aragorn_dk

Fra : Zero Cool

Dato : 23-10-02 07:52

Far & Søn
Zoolander
Ben & Jerry Stiller

Ben & Casey Afflek
Chasing Amy & Good Will Hunting
Brødre

Også en vi nok kommer til at se mere til
Colin & Tom Hanks
Far & Søn
Band Of Brothers var colin med i, som Tom vidst nok instruerede...

Kan så heller ikke flere... Garanteret der er nogen man bare ikke tænker
over.

Fra : Stefan Holm

Dato : 19-10-02 16:29

> Det kan enhver jo komme og sige! Bevis det med et message-ID! :o|

<aorrh2$25k$1@sunsite.dk>
<afehjj$6sf$1@sunsite.dk>

Du har altså mindst to gange brugt ordet på Usenet ...

--
"It's like David and Goliath, only this time David won!"

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-10-02 20:10

Stefan Holm skrev:

> <aorrh2$25k$1@sunsite.dk>
> <afehjj$6sf$1@sunsite.dk>
> Du har altså mindst to gange brugt ordet på Usenet ...

Okay. Du vinder denne gang. Men sov med ét øje åbent. I'll be back. Next
time, Gadget! You can't hide from Largo LaGrande. One of these days -
I'm gonna PUNCH you in the FACE. (Hold selv rede i referencerne.)

> --
> "It's like David and Goliath, only this time David won!"

Øv, den signatur vil jeg også have i min samling.

--
Mvh. Peter
"Øv, den signatur vil jeg også have i min samling."

Fra : Stefan Holm

Dato : 19-10-02 20:27

"Peter Bjerre Rosa" <nospam@filmsvar.dk> writes:

> Øv, den signatur vil jeg også have i min samling.

Der er intet, bortset fra almindelig signatur-moral, der forhindrer
dig.

Fut!
--
"A sarcasm detector, that's a *real* useful invention."

Fra : Max Rydahl Andersen

Dato : 19-10-02 12:07

Og hvad med Charlies (og til dels Martin's) deltagelse i Hot Shots I & II :)