programmer til Nokia 6210
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-02-01 16:22

Hej Hej

Nu har jeg købt et orginalt data kabel, til min N 6210

Men hvor hvor for man fat i en masse sjove programmer til den?

hvilket program bruger man til at aktivere "netmonitor" ?

Mange tak,, Bjarke

Fra : Vezzel

Dato : 26-02-01 18:25

On Mon, 26 Feb 2001 15:21:42 GMT, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

>hvilket program bruger man til at aktivere "netmonitor" ?

det eneste du egentlig behøver er Logomanager

www.logomanager.co.uk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-02-01 18:50

"Vezzel" <vezzel@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> det eneste du egentlig behøver er Logomanager
>
> www.logomanager.co.uk

kan man aktivere Netmonitor med logomanager?

Lyder rimeligt usansynligt..

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-02-01 19:08

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> "Vezzel" <vezzel@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> kan man aktivere Netmonitor med logomanager?
>
> Lyder rimeligt usansynligt..

Ok,, Undskyld,, Det er vist ikke helt rigtigt..

Der er en hel masse info i Logomanager..

Men jeg havde forstået det sådan, at man kunne aktivere en menu i
telefonen,, hvordan gør man det?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-02-01 19:17

Bjarke Hansen skrev:

>Men jeg havde forstået det sådan, at man kunne aktivere en menu i
>telefonen,, hvordan gør man det?

Jeg aktiverede den på min Nokia 3210 med programmet NkProfile. Søg på
google.com, så finder du det sikkert.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse! http://sms.fergusons.dk/

Fra : Erik Einum

Dato : 26-02-01 19:32

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev

> Jeg aktiverede den på min Nokia 3210 med programmet NkProfile. Søg på
> google.com, så finder du det sikkert.

Offisiell nedlastningsside for NkProfile:
www.ajax.ic24.net/3210/nkprofile.htm

Med dette programmet kan man aktivere:
NetMonitor (ekstra meny).
Vibrator-menyen i 3210 (ekstra undermeny).
To nye spill i 3210 med SW-versjon 5.31 og 5.36.

En annen meny som kan "aktiveres" i telefonen er SIM ToolKit, denne ligger
i SIMkortet. En av de danske operatørene kaller vel denne tjenesten for
Gismo(?).

I Norge så har en av operatørene (NetCom) en egen meny som kan aktiveres
på Nokia-telefoner. Denne kalles Service, og ligner litt på enkelte
NetMonitor-menyer, men skal visst være mer nøyaktig. Jeg har ikke sett
denne menyen, og det er visstnok bare forhandlere som har tilgang til
programvare for å aktivere denne.

///Mvh. EE

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-02-01 20:58

Erik Einum skrev:

>En annen meny som kan "aktiveres" i telefonen er SIM ToolKit, denne ligger
>i SIMkortet.

Er den ikke aktiveret fra starten hvis udbyderen understøtter SIM
Toolkit?

>En av de danske operatørene kaller vel denne tjenesten for
>Gismo(?).

Ja, Sonofon.

Fra : Erik Einum

Dato : 26-02-01 21:10

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev

> Er den ikke aktiveret fra starten hvis udbyderen understøtter SIM
> Toolkit?

Hvis telefonen har innebygd støtte for SIM ToolKit og dette også er
programmert inn på SIMkortet så går det automatisk, ja. Derfor skrev jeg
også aktiveres i hermetegn.

///Mvh. EE