Baldriansdråber?
Fra : Jacob Tjørnholm

Dato : 26-02-01 16:14

Hejsa!

Jeg har hørt om noget, man kan dryppe på kradsebrættet, så kattene bliver
mere interesserede i det

Er det ikke Baldriansdråber, det hedder? Og virker det efter jeres
erfaringer?

Mvh.,
Jacob

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-02-01 16:44

"Jacob Tjørnholm" <tjornhol@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere interesserede i det
>
> Er det ikke Baldriansdråber, det hedder? Og virker det efter jeres

Hej Jacob

Jo eller også kan du købe valeriane dråber (på apoteket). Neo synz
ihvertfald at kradsetingene, bliver meget mere interesante, når de får et
par dråber af det

Hilsen
Joan

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 28-02-01 13:12

Jeg bruger te fra søsterne grene "god nat te" hedder det, det indeholder
også baldrian og min kat er helt vild med det.
og så er det meget billigt!

Tina

Fra : Ulla

Dato : 28-02-01 21:12

> [...]
>
> Mvh.,
> Jacob
>

> Jo, men det er nu ikke alle katte der kan lide det.... Rosin bliver
nærmest fornærmet, når vi lader hende lugte til det.

--
Med Venlig Hilsen Ulla

"Alt hvad jeg behøver at vide har jeg lært af min kat"
Af: Suzy Becker