Hvad synes i ?
Fra : Hønemor

Dato : 18-10-02 23:46

Jeg har ikke længere de store problemer med bygning af websitet, jeg lærer
selv nyt hver dag.
Men da jeg bygger det hele på mit eget design og ikke kikker i FrontPages
funktioner, ja...så vil jeg gerne høre jeres mening om vores side )
Er den logisk bygget op, så vores medlemmer nemt kan finde rundt.
Jeg har ikke brugt FrontPages knapper m.m., men udelukkende min egen grafik.
Fandt også ud af tumbnails er de sat rigtigt op ?
Er det hele overskueligt....Det er rart at vide, da det er et stort projekt
og jeg står for ansvaret alene.....mig der ikke har lavet hjemmeside og
hotel før ))......Men de linker da ikke til min egen hardisk mere
..-)))))
Men jeg vil ikke høre noget om navigations-panel eller andet teknisk, som
ikke har med psp at gøre....vel Ulrik )))))))))))
KH Hønemor

Fra : Rita Olesen

Dato : 19-10-02 21:55

"Hønemor" skrev
> Er den logisk bygget op, så vores medlemmer nemt kan finde rundt.

Det er nemt at finde rundt på siden og det hele virker
perfekt - undtagen gæstebogen.

Det er et flot besøgstal I allerede har på siden, så det tyder
da på interesse for jeres flotte tutorials.

--
Hilsen Rita
http://www.ritaolesen.dk

Fra : Hønemor

Dato : 19-10-02 22:15

> [...]
> perfekt - undtagen gæstebogen.
>
> Det er et flot besøgstal I allerede har på siden, så det tyder
> da på interesse for jeres flotte tutorials.

Tak for roserne Rita
Grunden til at gæstebogen ikke virker endnu er at B-one først får de
FrontPage-serverudvidelser d. 10. November.
Og jeg vil hellere vente til denne dato end at få en reklame-gæstebog )
Har du nu igen fået ny mail adresse ))) ?
KH Hønemor

Fra : Rita Olesen

Dato : 19-10-02 22:10

"Hønemor" skrev
> Grunden til at gæstebogen ikke virker endnu er at B-one først får de
> FrontPage-serverudvidelser d. 10. November.
> Og jeg vil hellere vente til denne dato end at få en reklame-gæstebog
)

Ja det er da forståeligt - hellere vente og undgå reklamer.

> Har du nu igen fået ny mail adresse ))) ?

Nej, jeg fik din email angående banneret i eftermiddags.

--
Hilsen Rita
http://www.ritaolesen.dk

Fra : Hønemor

Dato : 19-10-02 23:07

Angående besøgstal ja
Men min stædighed kom til udbrud igen, da jeg skulle vælge denne
besøgstæller ))
For som i sikkert ved, så findes den kun i visse farver og jeg var absolut
utilfreds med disse farver
Jeg skrev til firmaet at vi gerne ville have en i de farver, som passer til
vores sider og jeg gav dem farvekoderne.
Jeg troede ikke at jeg derefter ville høre fra dem, men de skrev pænt i dag
at de ville arbejde på det ))))
Så måske det kan betale sig at være stædig ))))
KH Hønemor

Fra : Rita Olesen

Dato : 20-10-02 08:11

"Hønemor" skrev
> Men min stædighed kom til udbrud igen, da jeg
> skulle vælge denne besøgstæller ))
> For som i sikkert ved, så findes den kun i visse farver
-klip-
> Jeg troede ikke at jeg derefter ville høre fra dem,
> men de skrev pænt i dag at de ville arbejde på det ))))
> Så måske det kan betale sig at være stædig ))))

Ja, så det må siges, at det betaler sig at være stædig.
Det vil da også være meget flottere, hvis du kan
undgå den hvide baggrund i tælleren. Vi får se
--
Hilsen Rita
http://www.ritaolesen.dk

Fra : Hønemor

Dato : 20-10-02 20:39

> [...]
> Det vil da også være meget flottere, hvis du kan
> undgå den hvide baggrund i tælleren. Vi får se

Ja.....Prøv at se, det lykkedes )))
KH Hønemor
www.pspvenner.dk

Fra : Ulrik Friis

Dato : 21-10-02 23:03

"Hønemor" <fagerberg@city.dk> skrev i en meddelelse
> Men jeg vil ikke høre noget om navigations-panel eller andet teknisk, som
> ikke har med psp at gøre....vel Ulrik )))))))))))

....men det kommer du altså til alligevel, for din navigation er *ikke*
iorden. Du behøver selvfølgelig ikke have det store udvidede
navigationspanel på hver side (selvom det ville hjælpe gevaldigt på
brugervenligheden af dit site), men man skal ikke sendes heeeeelt tilbage
til forsiden når man blot har brug for at komme tilbage til oversigten over
alle tutorials. Tænk lidt over din navigation, da den kan gøre et rigtigt
godt website til et af de bedste.

Og så et dybt suk: Muzak af enhver slags er en pestilens på websites. Gør
det valgbart for dine besøgende, om de vil høre muzakken: Lad muzakken være
slukket og lad folk selv tænde for støjen. Når man har været inde på dit
site for tiende gang, så hænger muzakken virkelig én ud af halsen.

Ellers ser det rigtig godt ud. Jeg synes dit initiativ er kanongodt, da det
er knaldhamrende iorden at kunne henvise folk til dit site, hvis de sidder
og bøvler med Paint Shop Pro.

Det var godt du opgav den opgivende attitude!!!

mvh
Ulrik