Køb af bundkort, AMD
Fra : Søren

Dato : 19-10-02 07:55

Hej,

Jeg troede, at jeg havde fået løst mit bundkort problem tidligere idag via
denne gruppe. Det havde jeg ikke, så nu køber jeg et nyt. Er der nogen, der
har et forslag til et bundkort, der understøtter AMD XP 1900+ (socket A),
der understøtter SD-Ram?? - tak!

Mvh.

Søren

Fra : Andersen

Dato : 18-10-02 22:55

Du skal som det første sikre at bios er
up to date. For det MBO du har nu er
der probs med uret på.

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 19-10-02 10:49

> Du skal som det første sikre at bios er
> up to date. For det MBO du har nu er
> der probs med uret på.

Har aldrig haft fejl på uret på et KAV bundkort, men mit DRV5 driller af
H.... Til med uret,
det taber 1,5 sec pr. min.
Kender du en løsning på det problem ?
(BIOS batt er målt til 3,18volt, så det kan ikke være det )
Mvh
"C@ss"

Fra : Andersen

Dato : 21-10-02 09:09

"UnlockServices.Dk" <webmaster@unlockservices.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det taber 1,5 sec pr. min.
> Kender du en løsning på det problem ?
> (BIOS batt er målt til 3,18volt, så det kan ikke være det )

Det var nu også en lettere skjult opfordring til at han
skulle stille uret.

Fra : Martin K

Dato : 19-10-02 10:52

Søren wrote:

> [...]
> der nogen, der har et forslag til et bundkort, der understøtter AMD
> XP 1900+ (socket A), der understøtter SD-Ram?? - tak!

Asus A7A266-E. Kan både køre med DDR og SDR. Har selv boardet og det kører
fint... mener det koster 700 pt...

--
Martin K

Fra : Gundersen

Dato : 19-10-02 11:16

Hejsa

ECS K7S5A koster en plov, (500,-) og køre kanont stabilt. har 2xddr og
2xSDR sokler!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Hjalte aka. izeqb

Dato : 19-10-02 14:14

On Sat, 19 Oct 2002 12:16:16 +0200, Gundersen <Gundersen@tdcadsl.dk>
wrote:

>ECS K7S5A koster en plov, (500,-) og køre kanont stabilt. har 2xddr og
>2xSDR sokler!

Kan man køre med både SDR og DDR samtidig?

Fra : Danish Bacon

Dato : 19-10-02 14:17

nej

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : lise hansen

Dato : 20-10-02 06:44

dfi ak-75ec ca. 500 kr. kører uden probs. 3# sdram slots.

mvh.

Fra : Martin K

Dato : 20-10-02 13:54

lise hansen wrote:
> dfi ak-75ec ca. 500 kr. kører uden probs. 3# sdram slots.

DFI havde jeg til min gamle K6-2 400 MHz. Det er ikke det bedste bundkort
jeg har haft...

--
Martin K

Fra : lise hansen

Dato : 20-10-02 14:52

surt for dig intet ondt i det. har aldrig haft probs. med dfi boards
kører lige nu med en and 1800xp der er overclocket temmelig meget uden at
skidtet har haft en antydning til ustablitet, men det kan jo være at de har
taget sig sammen siden de gode gamle dage med socket 7.
mvh.

Fra : Martin K

Dato : 20-10-02 15:45

lise hansen wrote:
> [...]
> meget uden at skidtet har haft en antydning til ustablitet, men det
> kan jo være at de har taget sig sammen siden de gode gamle dage med

Det er da meget muligt, at det er blevet bedre. Det skal jeg bestemt ikke
kunne sige. Jeg er nok bare blevet skræmt for livet

--
Martin K