Sensation 2002
Fra : Otto Skov

Dato : 18-10-02 22:23

Hej NG.

Håber i kan hjælpe os.
Jeg og en pal, så en musik DVD som hed noget med "Sensation 2002" fra
Holland.

Det er en Dance DVD.
Har spurt' hos den lokale plade pusher, men han viste vist ikke lige hvad vi
talt om:(

Er det os der er galt på den, eller hedder den DVD noget andet?
Og findes der mere af samme skuffe?

M.v.h. Otto Skov + Pal.

Fra : Søren Rohde

Dato : 19-10-02 07:57

Der er ikke noget at finde op titlen hos http://us.imdb.com/Find

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand
Fjern dyret fra min adresse ved svar

Fra : Otto Skov

Dato : 19-10-02 20:39

"Søren Rohde" <fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Der er ikke noget at finde op titlen hos http://us.imdb.com/Find
>
> --
> Mvh. Søren Rohde, Brabrand
> Fjern dyret fra min adresse ved svar

Jeg kan oplyse at det er en HELE DVD, der er optaget af prof. til et kæmpe
party og det har en White og en Black edition hvor alle er i enten hvidt el.
....sort.

M.v.h. Otto Skov ...

Fra : Brian K

Dato : 19-10-02 20:35

> [...]
vi
> talt om:(
>
> Er det os der er galt på den, eller hedder den DVD noget andet?

musikhjørnet i taastrup har hele serien !

White album
blackalbum
og så den dobbelte med DVD (som er den nyeste)

kanon serie !!!

Fra : Otto Skov

Dato : 20-10-02 19:21

"Brian K" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> White album
> blackalbum
> og så den dobbelte med DVD (som er den nyeste)

Det lyder godt, men har du et navn eller er det dét den hedder?

M.v.h. Otto Skov ...