julekort
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-10-02 21:44

Godaften

Jeg er pt igang med at lave julekort, og ligesom sidste år skal der være et
billed af Nicki på samtlige julekort.

Sidste år placeret jeg ham foran vores juletræ, ved siden at en julebuk, og
med nissehue på, sød det var han kan i tro. Men nu sidder jeg her og tænker
på hvad vi kan finde på i år, det skulle jo gerne være lidt julestemning på
billedet også.
Er der nogen der laver samme skøre julekort som jeg? og hvad har i gjort ved
billederne for at de skal være juled? eller er der bare nogen der har nogen
idéer, så ville det være dejligt.

Det skal selvfølgelig ikke være noget der er ubehageligt for hunden, han
skal også synes det er sjovt

Mange "julehilsner" fra

Bolette

Fra : Stine Frandsen

Dato : 02-11-02 17:25

Bedre sent end aldrig
Hos nogle fotografer kan du få taget julebilleder med din hund, mgaen til
dem der tages med børn som motiv.
Stine

Bolette Nielsen <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aoprqh$1thu$1@news.cybercity.dk...

Fra : Pia J

Dato : 02-11-02 17:58

hvad med at drysse ham med mel, give ham forklæde på og stille ham på et
bord med brunkagedej og andre julbageting og en kagerulle i munden?

:Pia (som ikke kunne drømme om at lave den slags, men finde på kan man jo
altid)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-11-02 18:10

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> writes:

> hvad med at drysse ham med mel, give ham forklæde på og stille ham på et
> bord med brunkagedej og andre julbageting og en kagerulle i munden?

Vi må håbe at det ikke er en westie, men bortset fra hvide hunde, så
er ideen da rigtig god.

Men hvordan får man alt melet af hunden igen? Vask er i hvert fald
ikke løsningen, det bliver sådan noget frygteligt klistret stas.

Hvis det nu skulle være en absolut ikke-jagthund kunne man jo prøve at
finde en and/gås eller hvad man nu spiser og stoppe i munden af
hunden. Her tænker jeg altså ikke på den frosne nede fra Føtex, men en
død and. Teksten kunne være noget i retningen af: Nu har Nicki(?)
reddet juleanden.

Kan I ikke lige se en chihuahua stå der med en gås der er dobbelt så
stor som den selv?

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Jørgen

Dato : 02-11-02 18:43

Hej

Hvad med bare et alm. foto af hunden, du kan så ude
i siderne dekorere kortet med jule stads, gran, hjerter m.m.

Du kan også med et billedprogram, lavet billedet om
og du kan indsætte flere ting på billedet, f.eks en pibe, osv.

Jeg synes det er synd for hunden at bruge den til det,
men hvis man ikke har andet at lave så ?

Jørgen

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 02-11-02 23:18

Hej Jørgen

Jørgen <j.bodholdt@tdcadsl.dk> skrev i en news:aq12s1$lis$1@sunsite.dk
> Jeg synes det er synd for hunden at bruge den til det,
> men hvis man ikke har andet at lave så ?

Hvis du læste mit indlæg godt igennem inden du svarede, så skrev jeg faktisk
:

> Det skal selvfølgelig ikke være noget der er ubehageligt for hunden, han
> skal også synes det er sjovt

Bolette

Fra : Jørgen

Dato : 03-11-02 14:24

Du kunne også lade din mand fotograferes med din hund,
hvor din man så har taget dame undertøj på, det vil familien nok
synes er sjovt.

Jørgen