Angora kat
Fra : Helle Nielsen

Dato : 18-10-02 19:52

Hejsa.

Min udlejer kunne godt tænke sig en Angora kat. Hvor i DK opdrætter man
sådan nogen? Håber nogen kan hjælpe.

VH Helle

Fra : Niels Peter

Dato : 18-10-02 19:57

"Helle Nielsen" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse news:3db0585a$0$34806$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa.
>
> Min udlejer kunne godt tænke sig en Angora kat. Hvor i DK opdrætter man
> sådan nogen? Håber nogen kan hjælpe.

Du bliver nødt til at bore lidt i, hvad han/hun mener. Mange, især de ældre generationer, mener i virkeligheden perser, når de siger Angora (det kaldte man nemlig perseren engang).
Det kan også tænkes, han/hun tænker på Tyrkisk Angora. Det er en halvlanghåret kat.

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-10-02 20:11