HURRA
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 18-10-02 18:29

Jeg måtte lige dele denne oplevelse med jer.... Chip op Loui lå
sammen....!!!!!! sådanne rigtigt.. Jeg er så glad Det var godt nok kun 3
min meeen de lå der...

Nåh jeg måtte Bare dele det med nogen

Randi

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-10-02 20:07

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> writes:

> Jeg måtte lige dele denne oplevelse med jer.... Chip op Loui lå
> sammen....!!!!!! sådanne rigtigt.. Jeg er så glad Det var godt nok kun 3
> min meeen de lå der...

Jubii en positiv oplevelse..
Saadan noget kan jo gaa hen og blive en vane..*GG*
> Nåh jeg måtte Bare dele det med nogen

Ja og hvor ellers end her..*S*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 19-10-02 19:53

wrote in news:3db044d1$0$34821$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Nåh jeg måtte Bare dele det med nogen

Kender følelsen. Første gang LAnte og Johan lå opad hinanden var et
skønt syn. Håber Chip og Loui får mange af den slags hyggestunder i
fremtiden.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar