MS Windows
briani 27239
MSN-Gruppe
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 18-10-02 16:34

Jeg har speedstream router.
Jeg har oprettet en gruppe i MSN.
WIN XP-maskine: Jeg logger på og kopierer en fil over i dokumenter og
tilbage til min maskine. Virker fint.
WIN XP-maskine: Jeg logger på som et gruppemedlem (ass. bestyrer) og
kopierer en fil over i dokumenter og tilbage til min maskine. Virker fint.
WIN 2000: Jeg logger på som et et gruppemedlem (ass. bestyrer) og kopierer
en fil tilbage til min maskine. Der foregår en meget kort kopiering og
filens navn kommer over på min maskine men har størrelsen 0.
Maskinerne er på det samme lokale net og benytter den samme router!. Jeg har
forsøgt at slå zonalarm fra uden ændringer. Alt ser fint ud og jeg kan lægge
filer ud i gruppen, men ikke den anden vej!

Er der nogle forslag - det må vel være noget med opsætningen i win2000!!??

Tak, Peder