Frigg er ikke mere
Fra : Lars Dahl

Dato : 18-10-02 16:05

Hej

Jeg har altså lige brug for at læsse af.

Frigg er blevet aflivet idag!
Hun har ellers haft det godt hele sommeren, men de seneste uger kom hendes
allergi tilbage, endnu stærkere end før, og til sidst var hun meget langt
fra at være den kærlige, livlige Frigg, vi kendte. Det ville simpelthen være
urimeligt at trække hende igennem endnu et sygdomsforløb, bare for at hun
kunne blive syg igen, og det ville hun være blevet.
Hun ligger nu under vores æbletræ, hvis fjerede beboere hun studerede
intenst fra sin yndlingsplads i løbegården, i den alt for korte tid hun fik
hos os.

Hun har kun været død i to timer, og vi savner hende så utroligt allerede.
Hun fyldte langt mere end sin størrelse, og hun gav os så meget på så kort
tid.

Frigg blev kun 14 måneder. Hvil i fred.

Lars Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : nitsen

Dato : 18-10-02 16:23

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev

> Jeg har altså lige brug for at læsse af.

Det kan jeg godt forstå - det er rædselsfuldt at skulle sige farvel til en
elsket ven - vi føler med Jer og sender trøstekram. Frode og Agnes sender
trøstespiinbrum og en masse næsemøz og kindgnid.

Kh

Anita, Frode og Agnes

Fra : Bente Jepsen

Dato : 18-10-02 16:25

Stakkels Frigg og stakkels jer. Man har det bare
så skidt, savner den bette mis der ikke er mere.

Men det er det der gør en god katteejer, evnen til
at sige stop på det rigtige tidspunkt, og man føler
trods alt at det er det rigtige der er gjort.

Mange trøsteknus
Bente

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-10-02 16:57

mange trøsteknus og næsemøzzer til jer

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Denise

Dato : 18-10-02 17:03

Hej Lars
Åh, hvor er det altså trist. Og så ung en kat. Det er bare så hårdt at miste
sine kære dyr. Ja, allergi er noget skidt og så svært at komme af med, hvis
man i det hele taget er så heldig. 7-9-13 har vores Blonde ikke haft det
siden maj 2000, da han gik på kun lam, jeg tør slet ikke tænke videre.
Medfølende hilsen Denise og mitterne

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-10-02 17:28

On 18/10/2002 17:05, in article aop7v0$rta$1@sunsite.dk, "Lars Dahl"
<ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote:

> [...]
> Hun fyldte langt mere end sin størrelse, og hun gav os så meget på så kort

Lars,
Det gør mig utroligt ondt at læse dette, men jeg er sikker på, at I tog den
rigtige beslutning for Friggs skyld. Vi er som katteejere nogen gange nødt
til at at tage nogle tunge beslutninger med tanke på vores dyrs fremtidige
ve og vel. Husk de gode tider I havde sammen!
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Ragna Skott

Dato : 18-10-02 19:48

Hej Lars!
Jeg føler med dig. Det er frygtelig svært at miste sin dejlige katteven, og
det føles endnu mere meningsløst, når det er en ung kat, der dør.
Det er dog en slags trøst, at man har sin lille vens grav, hvor man måske
kan plante et forårsløg, som kommer op som en slags hilsen fra den.

--
Mange hilsener og medfølende tanker, Ragna

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-10-02 19:59

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> writes:

> Hej

> Frigg er blevet aflivet idag!

Neej..:taare:

> Frigg blev kun 14 måneder. Hvil i fred.
>
> Lars Dahl

Mange store spinbrum & kindgnid fra Melissa

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-10-02 20:09

> Hej
>
> Jeg har altså lige brug for at læsse af.
>
> Frigg er blevet aflivet idag!

Åh nej dog

Men hvis hun døjede så meget med allergi var det nok det bedste.

.... men det gør det nu ikke nemmere lige når man er midt i det.

Mange trøstehilsner
Lisbeth & misserne

Fra : Majer

Dato : 18-10-02 21:08

> Frigg er blevet aflivet idag!
> Frigg blev kun 14 måneder. Hvil i fred.

Hej Hanne og Lars!!

Vores tanker går til jer!!

Mange trøstehilsner fra

Majer. Henrik, Peter & Creamy

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-10-02 21:50

Aldrig nemt at tage afsked med en ven

Tanker og knus herfra.

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : AEK

Dato : 18-10-02 22:03

> Frigg blev kun 14 måneder. Hvil i fred.

Også tanker & knus herfra.

/ Anya

Fra : Louise Viborg

Dato : 18-10-02 22:35

Hej Lars!
Det var dog frygteligt! Stakkels jer, og stakkels lille Frigg
Sådan havde vi godt nok ikke regnet med at det skulle ende....

Underligt nok, kom jeg pludselig til at tænke på hende idag. Aner ikke
hvorfor, og så ser jeg dette indlæg på Ng'en.

Held og lykke fremover!!

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann K.

Dato : 18-10-02 22:50

Hej Lars & Hanne.
Hvor gør det mig ondt at høre....
At I gjorde jeres bedste for hende, er jo ingen trøst lige nu...

Mange tanker fra Ann

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 19-10-02 09:24

Kære Lars og Hanne.

Det gør mig ondt.
Men også jeg synes, at det var den rigtige beslutning. Det er ikke rimeligt
over for katten at blive ved at behandle, når den ikke kan helbredes.

Mvh. Else.

Fra : Kate

Dato : 19-10-02 19:46

Åh Lars,

Hvor er det sørgeligt. Kan dog godt forstå jeres valg, men puh hvor er
det hårdt.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar