Regnorm
Fra : Brizz

Dato : 18-10-02 15:24

Nej jeg er ikke fisker.. ihvertfald ikke i dette forum. Men fik et tip om at
fodre mine malawier med regnorm. Betvivler det dog en smule. Har jeg grund
til det?
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Carsten Gall

Dato : 18-10-02 15:58

Brizz <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gQUr9.124205$Qk5.5260595@news010.worldonline.dk...
> [...]
at
> fodre mine malawier med regnorm. Betvivler det dog en smule. Har jeg grund

Du kan sagens fodre dine malawier med regnorm, husk blot på at lade
ormene gå i et døgn tid unden mad, så tarmen er ren på dem.
Hak dem så i mindre stykker, selvfølgelig alt efter størrelsen på ormen
og fiskene der skal have dem.

Carsten