Skærme
Fijala 3554
Ang. Refresh rate og opløsning på Samsung ~
Fra : Herbert

Dato : 18-10-02 15:05

Hejsa

Jeg har lige købt mig subj.Og har et par underlige problemer....

Jeg max. Vælge 1280*1024 og den skulle gerne komme op 1600*1200.

Jeg kan ikke få lov, at ændre refresh raten. Lige meget hvilke opløsning jeg
vælger. Stå refresh raten til eks. ved 1024*768 75Hz og den kan ikke ændres.

Jeg køre med WinXP Pro UK, Geforce4 Ti4200,driver 40.41 og skræmen er
selvfølgelig fundet.

Please hjælp og på forhånd mange tak

Erik

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 18-10-02 15:26

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> wrote in message
> [...]
ændres.

> Jeg køre med WinXP Pro UK, Geforce4 Ti4200,driver 40.41 og skræmen er

Lyder som et driverproblem. Angiver systemet også grafikkortdriveren til at
være 40.41? Jeg har selv oplevet, at WinXP overstyrer og selv vælger en
standarddriver. Har du installeret seneste skærmdriver?

M.v.h.

Fra : Herbert

Dato : 18-10-02 15:53

> [...]
> være 40.41? Jeg har selv oplevet, at WinXP overstyrer og selv vælger en
> standarddriver. Har du installeret seneste skærmdriver?

Det vil jeg også mene. Ja, stystemet finder godt nok 40.41 og de seneste
skræmdriver er også lagt ind.

Er temmlig meget på vild spor

Mvh
Erik