Hvorfor lige i sengen??
Fra : Søren Mortensen

Dato : 18-10-02 14:36

Hej kattevenner,

Vores kære lille mis - fra 10. maj er begyndt at tisse - i sengen!! Altså
vores seng...

Det er ikke særligt fedt, men jeg fatter ikke hvorfor det kun er i sengen???

Vi har to af slagsen og den anden har aldrig tisset andre steder end i
kattetoilettet. Misserne er indemisser, og vi kompenserer for udeturen ved
at give dem lov at løbe op på loftet og lege til hverdag... Så sker det at
vi er hjemme og ikke får lukket op til loftet - og værsgo så får vi en sø i
sengen!! (Den tisser ikke på loftet!!)

HVad går der galt???

Håber der er nogen der kan hjælpe, for min kæreste truer med at vride halsen
om på det lille kræ (Det er hende der får våde tæer

Mange hilsner

Søren og Anne, Felix og fritz (nu Tissefritz)

Fra : maz

Dato : 18-10-02 20:17

er den steriliseret? Kunne godt være det, hvis den ikke er steriliseret...
maria