MS Windows
briani 27239
xp, deling af mapper, max 12 tegn
Fra : jones_net

Dato : 18-10-02 14:24

Hejsa

Selvom jeg har slået "Simple file Sharing" fra i Windows XP, kan
lokalnetværksbrugerne stadig ikke se mine delte mapper med mere end 12 tegn
i navnet, hvis de bruger win98 - hvad er der galt?

/J

Fra : Snuden

Dato : 18-10-02 16:39

On Fri, 18 Oct 2002 15:24:19 +0200, "jones_net" <jones_netng@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>lokalnetværksbrugerne stadig ikke se mine delte mapper med mere end 12 tegn
>i navnet, hvis de bruger win98 - hvad er der galt?

Dine share-navne er ganske enkelt for lange. Windows 95/98 kan ikke se
shares med mere end 12 tegn i share-navnet.

Yderligere information:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q160843

Snuden

Fra : jones_net

Dato : 20-10-02 12:02

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message >
> Dine share-navne er ganske enkelt for lange. Windows 95/98 kan ikke se
> shares med mere end 12 tegn i share-navnet.
>
> Yderligere information:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q160843

Det virkede fint, da jeg kørte 2000 prof...
De andre kører win98 og har hele tiden gjort det - det er kun mig, som har
opdateret fra 2000 prof til XP prof...

/J