MS Windows
briani 27239
me - 2000 uden virus
Fra : Jette Vangsgaard

Dato : 18-10-02 13:37

Hejsa
Jeg har haft den fornøjelse at en virus har lavet rod med min pc, som kører
Me. Jeg vil spørge om der er nogen der ved hvad der sker hvis jeg sætter
windows 2000 i og installerer. Man kan vælge om man vil opgradere eller
installere. Formateres harddisken hvis jeg vælger installation og i så fald,
forsvinder resterne af virusskaderne så ?

Jette

Fra : Gravse

Dato : 18-10-02 20:24

Hvis du vælger at opgradere til 2000 burde der ikke ske noget.
Kan den ikke opgradere fordi der mangler nogle systemfiler fra 98 melder den
fejl.
Så HD formatteres ikke uden at du skal godkende det.