S//E T300 Vs. Panasonic GD67
Fra : MaRk

Dato : 18-10-02 13:16

Hej

Hvilken en bør jeg vælge??

Jeg har ikke set T300 i virkeligheden, og knap nok GD67.
I følge T300s mål virker den lidt stor og tung.

Har GD67 mms ??

Hvor hurtige er de til sms? Er der forsinkelse på?

Jeg har nu Ericsson T65.
MaRk
Husk at fjerne: "FJERN" i mail adressen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 18-10-02 17:27

"MaRk" <m-jonsFJERN@mail.dk> skrev i melding
> [...]
> I følge T300s mål virker den lidt stor og tung.
>
> Har GD67 mms ??
>
> Hvor hurtige er de til sms? Er der forsinkelse på?

Mine inntrykk av telefonene er kun basert på det jeg har lest en rekke
steder på internett:

GD 67 har noenlunde samme display som T300, med noe skarpere farger.

GD67 har kalender, mens T300 kun har hendelser.

Jeg ville satset på en T300, dersom kalender ikke er avgjørende for valget.

T300 har overlegent best batteritid av de to. Den har utskiftbart deksel,
ikke det "forsøket" som GS67 har. Du finner masser av logoer og tema på
www.sonyericsson.com og www.esato.com .

T300 er kanskje ikke verdens aller vakreste telefon, men det er ikke GD67
heller. Likevel er de ikke stygge.

Har du Ericsson T65 fra før, og har kjøpt ekstrautstyr som PC-kabel,
handsfree etc, kan du jo sjekke om dette er kompatibelt med T300. Sjansene
for det er gode. Så sparer du de pengene. Det er også mye lettere å finne
utstyr til T300 enn GD67 i butikkene.

Er du fornøyd med din T65, vil du nok bli ennå mer fornøyd med T300 (selv om
den ikke har skikkelig kalender).

Som du har oppfattet, ville jeg valgt T300. GD67 er en meget god telefon,
men det er også T300.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Søren Dp

Dato : 18-10-02 17:39

panasonic gd 67 har ikke mms

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 18-10-02 17:56

"Søren Dp" <søren@nospam.dk> skrev i melding
> panasonic gd 67 har ikke mms

MMS kan være nyttig, men det er fremdeles for dyrt. Her i Norge, prøvde
Telenor (tilsvarer deres TDI) seg med kr 10 pr melding, men har nå krøpet
til korset, og tilbyr kr 5 pr melding, som det nest største mobilselskapet
NetCom tilbyr. Og det hjelper jo!

Men MMS er nyttig til sitt bruk.

Mvh

Thorolv Valentinsen