Ostefisen ...#1
Fra : Lotte Roar

Dato : 26-02-01 15:22

Hej igen ...

Så er den lille Ostefis flyttet ind. Og hun er da bare det mest bedårende
væsen .... suk. Jeg har lige været til dyrlæge med hende, og det viste sig
at det 'blot' var en lille omgang influenza, der plagede hende. Hun fik et
skud antibiotika og øjendråber med hjem, og blev ellers undersøgt på kryds &
tværs. Alt ser fint ud, og jeg åndede lettet op. Var næsten bange for at
komme til at holde for meget af hende, hvis det nu skulle vise sig idag, at
hun var alvorligt syg og ikke kom med hjem fra dyrlægen .... men NU ved
jeg, at alt er ok, og kan slappe af. Altså, hun er bare så kær, - og har
knyttet sig meget hurtigt til både jeg selv og kæresten. Hun har sovet
mellem os inat, og kommer hele tiden over og lægger sig i skødet på een -
når hun da ikke jagter pelsmus. Og så spinder hun bare så højt, at man ikke
kan tro, at lyden kommer fra sådan en lillebitte mis. Arj, jeg kan ikke
skrive mere ... jeg må over & nusse hende bag ørene!

Mange hilsener, Lotte Roar

Fra : Fie & Christian

Dato : 26-02-01 21:56

Hejsa

Tillykke med det lille vidunder

Det var godt at høre, at det "bare" var en omgang influenza - husk nu at
holde hende godt varm og væk fra træk, så kommer hun sig hurtigt

Håber ellers at du er klar over at det er kutyme at poste et billede i
dk.binaer, når der er sket familie-forøgelse

Stor hilsen & næsemøs til Ostefisen
Fie, Tilde og Tulle

Fra : Lotte Roar

Dato : 26-02-01 23:19

> Håber ellers at du er klar over at det er kutyme at poste et billede i
> dk.binaer, når der er sket familie-forøgelse

Iiiih, jeg vil hellere end gerne vise hende frem. Tog faktisk 8-10 billeder
af hende, da jeg stod op imorges. Desværre har min kærestes (oldnordiske)
digi-kamera ikke strømforsyning, og da jeg ville downloade billederne til
computeren her til aften, var der ikke flere batterier. Ergo må vi vente til
imorgen. Men så kommer hun også på dk.binaer!

Uha, lige nu ligger hun i skødet på mig og spinder. Jamen Herregud, hun er
bare så *suk* fantastisk dejlig. Vi laver ikke andet end at sige 'Nåååååehr,
kom lige og se hende engang' og 'nææææeh' og 'iiiiih, SE hende lige....'.

Næsten helt forelsket hilsen fra Lotte