pornofilm
Fra : stan

Dato : 18-10-02 12:17

hej

hvor finder man pornofilm der er kvinde/par-orienteret?
det er lidet opbyggende når man skal prøve at se lidt porno sammen med
konen, og filmen så starter med forfilm som; "150 kaskader" og "analsluts"
hvor spermen fløjter om ørene på én, og ringmuskler bliver udblokket på
stribe!
og filmene i det hele taget...! heldigvis har min kone en god humoristisk
sans, så vi kan grine af det (og have sex alligevel). de er meget lavet på
mænds præmisser (og af mænd) og man kunne nemt sidde og komme til at skamme
sig på sit køns vegne. jeg mener hvis det er dét de fleste mænd tænder på...
der ér langt mellem de gode.
jeg accepterer at skuespillet stinker, men en "optakt" må der gerne være.
kan der anbefales nogen?
og lad nu vær med at sige "constance", for det var sgu da noget crab, katja
k eller ej!

mvh
steen

Fra : Chokmah

Dato : 18-10-02 14:19

On Fri, 18 Oct 2002 13:17:28 +0200, "stan" <stanley@spedowski.com>
wrote:

> [...]
>hvor spermen fløjter om ørene på én, og ringmuskler bliver udblokket på

Nahh det skulle well ikke være så svært har du adgan til kanal kbh
eller satelin canal 6 så sender de vist masser af hamrløs porno...
men hvis du lige læser bag på æsken nede ved din video/dvd udlejer så
mener jeg den plejer at være ganske vejledene

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-10-02 16:54

"stan" <stanley@spedowski.com> wrote in message

> [...]
> konen, og filmen så starter med forfilm som; "150 kaskader" og
> "analsluts" hvor spermen fløjter om ørene på én, og ringmuskler

Og hvad får dig til at tro, at det ikke tænder konen (måske ikke, når du er
tilstede)? Har du nogensinde hørt udsagnet "størrelsen betyder ikke noget"
fra kvinder, så ved du, hvad jeg mener?

> [...]
> det er dét de fleste mænd tænder på... der ér langt mellem de gode.
> jeg accepterer at skuespillet stinker, men en "optakt" må der gerne

Du tager fejl og du skal overhovedet ikke skamme dig på dit køns vegne.

> og lad nu vær med at sige "constance", for det var sgu da noget crab,
> katja k eller ej!

Har ikke set den, men tror 100% på dig. Har du forresten set nogle af de
første (og noget primitive) klip med Katja Kean? Klip, hun nok ikke bryder
sig så meget om, efter at have fået en mere kommerciel (og dermed "stueren")
pornokarriere.

--
-Jens B.

Fra : Per

Dato : 20-10-02 18:07

In article <aoujis$2bld$1@news.cybercity.dk>, bruun_jens@hotmail.com
says...
> [...]
> tilstede)? Har du nogensinde hørt udsagnet "størrelsen betyder ikke noget"

Ja, hvis du følger gruppen her kan ma jo læse at det er en værre løgn
åbenbart.