Foto
IBM760 5420
Teil 3020
RemoteCapture virker ikke??? (Canon A40)
Fra : zigge

Dato : 18-10-02 11:47

Hej.

Jeg har et Canon A40 kamera, som jeg er utroligt glad for. Der er dog en
ting jeg ikke kan få til at virke sammen med det, nemlig det stykke software
der følger med kameraet og hedder RemoteCapture.
Jeg køre med Windows XP Pro (SP1) og har installeret alt det medfølgende
software på normal vis. Jeg forbinder kameraet til computeren med det
medfølgende USB-kabel til en USB-port bag på computeren.
Alligevel kan RemoteCapture ikke "se" mit kamera er tilstede - Er der nogen
der kender til problemet?

/ZIGGE

PS: USB-porten virker fint nok ved billedoverførsel. Jeg har også tidligere
prøvet under Windows 2000 Pro, med samme negative resultalt, så jeg tror
ikke at fejlen ligger i TWAIN eller WIA driveren?

PPS: Hvordan sætter man Windows op til automatisk at overføre alle billeder
til en bestemt mappe, når man tilslutter kameraet?