Cisco 677 og FTP PASV problem..
Fra : Jesper

Dato : 18-10-02 10:03

Hej NG,

Jeg har sat en FTP server op på min ADSL forbindelse. WOL / Tiscali
2Mbit/512Kbit.. Cisco 677
MEN.. Jeg har et problem når man bruger PASV (Passiv Mode) eller det vil
sige det går fint så længe der kun er en bruger på..
Lige så snart jeg connector med en bruger mere og laver en PASV ryger den
anden bruger af... :(

Jeg har så ladet mig fortælle at man skal bruge en tcp port over port 1024
istedet for port 21..
Men der kan jeg slet ikke få PASV til at virke.? :(

Jeg tror selv det er et spørgsmål om configuration i Cisco 677 routeren?

Jeg har åbnet for alle port i Cisco routeren ind til min FTP.. bare for at
være sikker på at det ikke ville lave nogle problemmer der.

Håber der er nogen der kan hjælpe..

MVH
Jesper

Fra : Christian Rosenberg ~

Dato : 19-10-02 09:41

"Jesper" <jesper_NO_SPAM_@thoft.dk> wrote in message
> Hej NG,
>
> Jeg har sat en FTP server op på min ADSL forbindelse. WOL / Tiscali
> 2Mbit/512Kbit.. Cisco 677

Jeg ved der er en software fejl i cisco 677. Du kan hente en software
opgradering der skulle hjælpe lidt på problemet, men ikke helt.
Har selv haft problemer med denne router, fik til sidst en anden model af
cybercity.

MFDahm

---