Slette i database!
Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 18-10-02 08:48

Hej NG!

Jeg har lavet en database som brugerne kan oprette entries i via en
formular!

Hvad hvis brugere skal kunne rette / slette!

Er der nogle features i frontpage 2000 (eller 2002)?

Alternativt: Er der nogle der har en god source.

Mvh
Niels Henrik Egebjerg

Fra : Lars

Dato : 19-10-02 16:39

Niels Henrik Egebjerg wrote:

> Hej NG!
>
> Jeg har lavet en database som brugerne kan oprette entries i via en
> formular!

Jeg går du fra, at du bruger Microsoft Access databasen? Det er i hvert
fald den mest almindelige kombination.

> Hvad hvis brugere skal kunne rette / slette!

Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har jeg nogle "papir" sider fra et
kursus, jeg holder, som du gerne må få. Du skal så selv "tampe" kode ind.
Eksemplet er lavet i FP 2000 og gør brug af den indbygegde FP2000 "Database
result" wizard. Du skal bare taste nogle simple SQL forespørgsler ind og
tilføje en quiry-string til nogle link. Men, der følger ikke support med.

Send mig en e-mail.

> Er der nogle features i frontpage 2000 (eller 2002)?
>
> Alternativt: Er der nogle der har en god source.

Hvis du vil lave det som ren ASP, så kan du selv finde 1000 vis af
eksempler på nettet.

mvh

Lars
lars@freelancekonsulenten.dk